Trötter...

Skrivet den 2012-01-10 kl 10:34:29 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag kommer inte igång.. är super trött idag.. Först kunde jag inte somna i natt…Sedan var Ken igång i natt för han är sjuk ..My började väcka mig redan vid 05 och höll på tills kl ringde kl 07…

(Förvånar mig inte om hon blir sjuk i veckan)

Nu sitter jag här och försöker komma igång men det lyckas inte så bra. Jag borde ha lagt mig innan och stigit upp nu så att jag hade fått något gjort. Ligger ju efter med arbete efter lovet.

Hur gör ni för att sätta igång???

Ibland hade det varit bättre om man gått till ett arbete så man måste sätta igång för man har en chef som sparkar en i häcken..

Jag ska inte gå under stolen med att säga att jag inte jobbar bäst på kvällarna, men då tar jag familjens tid och det vill jag ju inte( och det vill inte dom iheller)

Kan vara å att jag känner så här för att jag fått för lite sömn idag, skulle kunna gå och lägga mig och bara sova i flera dagar känns det som.

Nä nu får VÅREN komma som om den gör det snart kommer väl snön  så man kan bli pigg. Jag hade passat med att bo i ett varmt land året om..

Ha en fin dag så ska jag försöka hitta mig själv någonstans i dom piggares värld..

Ett gammalt foto på mig som min moster tog när jag
Var i Israel sist..
Fick aldrig sova för att hon skulle dumma sig...
Men det passar för så känner jag mig nu...


Kommentarer
Annika

Vi kan flytta till ett varmt land ihop ;)

2012-01-10 @ 12:30:53
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Hi hi snygging! :)



Ja jag har nog slatt i skallen eller nått! ;)

2012-01-10 @ 12:41:45
URL: http://finest.se/sojkasframtid
Åsa.G.

E man trött så e man trött e bara kaffe som hjälper mej å en promenad,bara kaffe idag.



Söt du e på fotot.....he,he....Kramar.

2012-01-10 @ 13:13:17
URL:
Fnulan

Haha du e fin du!!! Å du på tal om trött... vi kollar en restresa just nu ;)

2012-01-10 @ 20:31:39
URL: http://fnulan.se
Maja

A ja.. jag satt o fika med henne själv till kl. var tio och vi hade jättetrevligt! Men sen dumma hon sig kanske... men kl. tio är inte tidigt min vän.

2012-01-10 @ 22:49:51
URL:
Silla

Maja detta var när jag var på begravningen och kl var 0430 på natten..

Det skulle komma folk igen kl 06( men dom kom 08) för jag mins hur glad kag var för min sömn...

2012-01-10 @ 23:32:18
URL: http://sillas.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: