Utmaning

Skrivet den 2012-03-06 kl 22:39:53 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

fick jag en utmaning av vuxenmamman att göra ett inlägg om fem saker som ni inte visste om mig


Så här kommer det:

1….
Fobier: En av dom är fötter! Jag äcklar mig på fötter jag hatar fötter så mycket så jag vill tvätta mina golv när folk har varit hemma hos mig och gått barfota. Jag tycker det är så äckligt. Ingen får sätta sina fötter på mig.


Tömma kylen är det värsta jag vet! Ohh vad jag äcklar mig på att göra det så jag gör det inte utan sambon får göra det.



En skinka paket eller korv eller ost så fort det öppnas så kan jag inte äta av det efter 2 dagar. Jag förstår inte hur man kan stoppa det i munnen då.


Saft som varit blandat hemma hos folk kan jag inte dricka. Det smakar kylskåp. Blandar dom det så att jag ser det så dricker jag annars tar jag gärna vatten.


En dag gamalt bröd kommer inte in i min mun..



2….
Jag är riktigt höjdrädd. Något som är högre än 2m får jag svindel av och jag kan få svindel av at se någon klättra upp på en stege . Ja jag mår riktigt dåligt av det.


Flygrädd är jag, jag älskar att resa men ojj va rädd jag är att lyfta och landa. Hade jag vetat hur man gör så hade ni fått se filmen sambon smygfilma när vi lyfte sist..Men den ligger i iphonen och jag vet inte hur man får den till datorn…


3.
Drar vita lögner hos frisörer eller skönhetssalonger. ( Inte hos min väninna Sanni) För jag är så trött på att dom frågar ut en om ens liv som om dombryr sig liksom.. Så jag bara sitter och överdriver och oftast är det samma historier. Hur jag älskar att resa att jag reser minst en gång i månaden, hur jag tar min helg i New York för att äta en god middag. Ringer min telefon så brukar mina vänner veta att jag är igång nu så då kan jag säga Silla: Ja men självklart boka den…när man lägger på så frågar dom alltid: Ska ni boka något roligt. Ja vi ska till Paris imorgon bla bla.. Så har dom något att prata om när jag går där ifrån och jag bara skrattar och kommer in i verkligheten när jag stängt dörren bakom mig.


NEJ! Jag brukar inte ljuga men där drar jag mina historier och tycker det är ski roligt för jag kom som anonym och lämnar som anonym..


4.
Fisar: Jag hatar när folk fiser i min närhet ja t.o.m om dom är i ett annat rum och jag hör det eller känner lukten, jag blir skogstokig och förbannad men älskar mina egna fisar och skrattar när jag släpper dom.


5.
Jag vet att detta är under bältet men jag älskar att räcka ut tungan till barn. För dom blir så chockade och får så stora ögon och jag skrattar så åt det. Men jag gör det så  föräldrarna ser..


PRÖVA så får ni se hur dom tittar på dig..:-))

 


Nu måste jag skicka denna utmaningen vidare och vem ska jag ge den då. Jag avskyr själv kedjebrev.Men jag väljer att ge den till några som jag skulle vilja veta mer om.

Samtidigt som jag ber om ursäkt för detta ( ni gör som ni vill )så skickar jag denna utmaning till följande


Maya



Blingblingtoeverything


Cilla


Sojkas framtid
( jag kommer inte dra vita lögner när jag kommer till dig;-) )



we will never walk alone






En bild jag aldrig har visat hahahha


Kommentarer
vuxenmamman

hahhaha......du är bara inte riktigt klok ;-).....hahahhaa.....

Men det är ingen risk att jag kommer barfota hem till dig. Har jag sandaler så ber jag att få behålla dessa på. Jag vill inte heller gå barfota hemma hos folk. Verkligen inte....tänk om dom gått med sina bara fötter där ;-). Skojar....så illa är det inte men nästan.....hihii.



KRAm

2012-03-06 @ 22:56:36
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Annika

Hahahahaha du är underbar!!! Hahahahaha jag lovar att servera dagsfärskt bröd, saften väntar vi med att blanda tills du kommer och skinkan öppnar vi tillsammans... hahahahaha underbara människa!

Denna utmaning antar jag med glädje!

2012-03-07 @ 10:04:44
URL: http://bringblingtoeverything.com/
felicia - fotokobran

hejsan, jag tänkte bara höra i fall du är intresserad av hur man hamnar på blogg.se's mest aktiva? :)

2012-03-07 @ 20:39:25
URL: http://fotokobran.se
♥ Sojkas framtid ♥

Ha ha tack för utmaningen! :)



Ha ha vad bra då att du inte drar några vita lögner hos mig. Ska nog lyssna extra kritiskt den dagen! ;)

Kram!

2012-03-09 @ 11:12:21
URL: http://www.sojkasframtid.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: