Ditt bröllop?

Skrivet den 2008-10-27 kl 18:01:16 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Tänk om man hade haft så mycket pengar att man hade kunnat ta hjälp från någon som ska fixa ens bröllop precis som man vill ha det. Det hade varit underbart.
Man hade bara lämnat en lapp så här och så här vill jag ha det så e allt klart.
Planeringen är jätte rolig, men sen att göra alla saker kommer nog bara bli stressigt.( tror jag)
När inte D jobbar så mycket så ska vi köra runt o kolla på ställen jag har hittat så vi kan boka.
Berätta för mig hur ni skulle vilja ha ert bröllop? lekar, bar, musik ja berätta allt.
det kanske ger mig ideer!!!
Ska det vara band? Dj? radio? ;)
Hur skulle ni gjort om ni skulle gift er idag? Hur många gäster? Jag e nyfiken på allt.
Lokal,restaurang, slott, källare, trädgård, mm mm.

Kommentarer
Lena

Denna frågan skulle du aldrig släppt....jag är galen i bröllop, andras alltså, heheheh

1. Absolut levande band, det blir alltid mer ös.

2. Gärna lokal ute vid vattnet, superromantiskt.

3. Glöm inte att skriva i sånghäftet vilka alla är, hur de är relaterade till er samt någon liten skoj egenskap eller färdighet (låter trist men är super)

4. Visa bildspel ifrån möhippa/svensexa samt gärna bilder på alla inbjudna.Syrran gifte sig i somras och GUUUD så hemska bilder hon hittat på alla.Dator och projektor behövs.



Får fundera, kommer säkert på fler saker..;-)

2008-10-28 @ 14:30:53
URL:
Silla

Bra, bara mer info tack..ler

2008-10-28 @ 17:49:47
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: