Änglar

Skrivet den 2008-09-30 kl 18:22:52 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

FINNS DOM?

Klart dom gör, jag fick en på mailen så här stod det!

Himlen har sänt dig en ängel!

Himlen vill inte ha henne, så de skickade henne till mig.

Jag vill INTE ha henne så jag skickar henne vidare till dig.

Å nej, du kan INTE skicka henne tillbaks till mig.

Absolut INTE skicka tillbaka henne!


Du måste skicka henne vidare för att bli av med henne.....Lycka till! 

Så nu sätter jag ut henne här på bloggen, så är någon intresserad av henne är det
bara att hämta henne.
Jag kan skicka henne med men ni står för portot, exakt som det går till på Tradera.

Kommentarer
svettis

Fan va taskig du e och sätter ut en bild på mig utan att fråga.:(...Jag hade frågat dig.Jag hittade inte strumpebanden. Glömde jag dem hos dig?

2008-10-02 @ 17:35:23
URL:
silla

Jag ringde o frågade dina Barn o dom sa att det var okej.

Ja men dom sålde jag på tradera. Fick en bra peng för dom efter jag berättat vem som ägt dom.

Så nu e bröllopet betalt.

2008-10-02 @ 18:40:15
URL: http://sillas.blogg.se/
Alina

Hur många pannkakor har du ätit som mest? :)

2008-10-02 @ 18:42:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
maggan

Jag har alltid trott att svettis inte e mänsklig, och nu sa hon det själv.

2008-10-03 @ 18:53:37
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: