Bordsplacering

Skrivet den 2008-09-11 kl 20:20:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Sitter o tänker på bordsplacering, själv hatar jag det, Verkligen hatar det. När man går på bröllop och vet om att
dom har det, så blir jag bara förbannad.
Vadå splittra mig o min sambo för att vi inte är förlovade.
Eller splittra gifta par.
Jag är en av dom som tänker på: 1 Par har barn där hemma, jobbar och står i har aldrig tid att gå iväg själva. har kanske ingen barnvakt til barnen.( alla har inte det)
Sen när dom äntligen betalar en barnvakt gjort allt för att komma på ditt/mitt bröllop, äntligen kunna dansa, mysa äta tillsammans. Ska bli splittrade för att någon annan bestämmt det.

Nej tack... HATAR det och blir aldrig glad för det.

Jag är social männiksa har inte svårt att få kontakt med andra, men fortfarande vill jag inte att dom splittrar mig och min partner.

Vet ni hur många som mår dåligt av det??? har ni tänkt på det??

Nej hos mig kommer ni få sitta tillsammans. Gifta, skilda förlovade ja you name it kommer få vara tillsammans och glada.
Man lär ändå känna folk omkring sig...
Vad tycker ni????


Kommentarer
Maja

haha. du har så rätt så!

2008-09-11 @ 22:01:53
URL:
Silla

eller hur..skrattar

2008-09-11 @ 22:18:22
URL:
Annie

TACK !!! ÄNTLIGEN en till som tycker som jag!!! Trodde jag var ensam!!!

Kramar Annie

2009-04-08 @ 20:08:07
URL: http://www.annieofsweden.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: