Buss jävel

Skrivet den 2009-04-23 kl 15:22:50 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

BUSS JÄVLAR, nu vill jag ha körkort änne snabbare..

Igår var jag i Malmö hela kvällen, tänkte att jag skulle ta bussen hem kl 22.

Sticker till busshållsplatsen så jag är där vid 21.50 tiden för att inte missa den, men när jag kom fram så såg jag att den inte skulle komma förrän kl 22.23. Kl 22.26 ringer jag The D och säger Bussen kommer ju aldrig hoppas dom inte ställt in den.

22.30 kom den men kan ni FATTA då kör den bara förbi mig.

Min första tanke var ohh SKIT nu ska jag få stå här en timme till..ALLA som känner mig vet att jag hatar att stå i stan så fort det blir mörkt..( förutom om man e lite toppad)

Ja det var bara att ringa TAXI, 199kr fattigare som jag hade kunnat göra annat skoj med.

Vi började köra efter bussen, för chauffören menar på att han kan släppa av mig så jag kan ta bussen utan betalning..Ja det var verkligen snällt av honom.

Men bussen stannade inte på en ända hållplats, chauffören började blinka med helljus på busschauffören tuta men nej då han stannade inte någonstans.. När vi kom fram till BARA så så stannade han för en person skulle av bussen. Taxi chauffören ifråga satte honom då svarar han: Nej där har inte stått några människor i busskuren ...ALLTSÅ han körde för bi alla ...Jo sa chauffören det gjorde det visst det är du dum i huvudet och blind är du också.

NEJ sa chauffören jag är inte blind och jag har inte sett någon...

Jag kom hem tillslut kl var då 23.00ca jag fick kvittot och idag ringde jag till Skånetrafiken, ja då bad dom om ett skriftligt redogörelse.

Ja det får ni av mig genom min advokat ( jag har ingen) på måndag..


SÅ nu förstår ni kanske att jag HATAR att vara i Malmö senare än 19..ler..

Och NU vill jag ta mitt körkort..
.


Kommentarer
Annie

Se det positiva i det hela .. du har kanske blivit så smal nu gumman så du inte syns?! ;-D

Annat e det här ... jag sväller å svullar å kan inte göra annat än att sitta här å glo ...

2009-04-23 @ 19:04:00
URL:
Silla

hahahah om det bara hade varit så...då hade alla bussar fått missa mig annie... hehehehhe

2009-04-23 @ 19:31:50
URL:
The D

Kanske var det så att han som körde bussen tänkte att det är bättre hon går hem för den motionen behöver hon, och sen när du tog en taxi och började förfölja bussen så tänkte han att hon är ju helt galen för en normal människa hade ju börjat springa efter bussen... Men inte Sylwia inte hehe hon tar en Taxi..... Ja jag vet inte men det kan ju faktiskt vara så.......

2009-04-23 @ 22:43:30
URL:
Silla

The D du snackar ditt skit...



SPRINGA tILL Bara... ja eller hur...

2009-04-23 @ 22:55:02
URL:
Anja

Vilken puckochaufför! Antingen var han packad eller så här han grava synfel. (vilket som så bör han ju VERKLIGEN inte köra buss). Tur att han inte hade några passagerare (han körde ju förbi alla) ;-)



Du är duktig du som ska ge dig på körkortet! Jag är oxå skitnojjig o vill inte vara ute när det blir mörkt.



kram kram

2009-04-24 @ 00:46:33
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: