Körkort

Skrivet den 2009-04-13 kl 22:30:55 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag älskar att drömma mig bort från verkligheten.
Nu blev det ju så att när jag vaknade i går så stod det ingen Mobedbil utanför. Men jag har fått höra hela Påsken att jag får en bil om jag tar körkort.... Hm.... ja det är ju lätt att säga, inte The D som ska sitta o plugga..

( ja jag hatar att plugga)

Men nu har jag bestämmt mig i allfall att ta körkort, men jag ska först börja plugga hemma på teorin sen när jag känner att det sitter i huvudet så får jag göra provet.
Klarar jag det, tar jag intensiv kör lektioner...

NU HAR JAG BESTÄMMT MIG::JAG SKA TA KÖRKORTET så jag kan komma ut o köra..
Jag kommer väl bli som en 18åring och bara köra runt hah ahhahahha

Sen kommer vi till det med bilen, Hmmmmm jo då min dröm är att ha en BMW har alltid älskat dom bilarna.
Men en sådan har jag inte råd med så nu hittade jag en som jag hade kunnat tänka mig...

The D denna/ något liknande vill jag ha...eller ska jag ha när jag får kortet i handen ...

"" Fattar inte varför jag måste ha kort jag kan ju köra och då kan man väl slippa kortet och bara köra""




Shit kom och tänka på att av alla mina syskon är det faktiskt bara min lillasyster ( ja hon med korvarna) som har körkort..

PS!!! På tal om The Ds skräckfärd....
Vill ni se hur jag kör, låna bilen till mig så ska jag visa er så får ni se om ni håller med the D....

Kommentarer
Anja

VAd duktig du är som ska ta tag i körkortet. För mig känns det som en så enormt stor och jobbig grej. Blir bara värre o värre ju fler år som går. Men jag SKA OXÅ någongång, ta körkortet. Vore så otroligt skönt att HA det sen.



Läste förresten din blivande mans blogg. Shit vad jag skrattade. Fniss...



Har messat dig på BT, svara så fort du kan :-)



kram kram



Anja

2009-04-14 @ 00:16:27
URL:
Miss S

Heja Sylwia!!! Jag håller tummarna och stortårna för dig. Det kommer gå jätte bra:) The D hjälper dig nog mer än gärna;) Hjälper dig genom att förhöra dig när vi träffas, så kanske tom jag lär mig nåt som jag glömt. Min tur oxå snart så slipper jag cykla till dig hehehhe. Kramizar

2009-04-14 @ 04:45:46
URL:
The D

Vet ni vad det är för skillnad på en Bmw och en snigel?????

På snigeln så sitter slemmet utanpå, på Bmwn så sitter slemmet inuti..............

2009-04-14 @ 11:01:27
URL:
The D

En stor amerikanare som låter mycket och gärna en cabriolet det är en sådan du egentligen vill ha eller hur?....... Jag letar efter en sådan till dig iaf......hehehe........

2009-04-14 @ 11:05:55
URL:
Sabine

Jag är tyvärr inte längre "berättigad" som handledare för övningskörning. Annars hade jag kört med dig!!!=)

2009-04-14 @ 21:36:24
URL:
Jeanette

Lova att du aldrig lyssnar på Sabine när det gäller bilkörning. Okej?

2009-04-14 @ 21:41:14
URL:
SILLA

Jeanette, snälla säg att jag kör bättre! jag kör i allfall inte snabbt, ( jag har ju handbromsen i ju) skrattar...



The D : Bilar ska vara tysta, lika tysta som natten.



Sabine: Berätta varför e det så??? ;)



ANJA: Kom igen, ta du ditt med..



Miss S: Jag tackar, och du strångt att cykla till BARA jag hade aldrig gjort det..

2009-04-14 @ 23:36:51
URL:
Anonym

Silla nu har du fel kvinnor ska vara tysta, lika tysta som natten. Bilar ska låta gärna jättemycket

2009-04-15 @ 22:33:20
URL:
Silla

"Silla nu har du fel kvinnor ska vara tysta, lika tysta som natten. Bilar ska låta gärna jättemycket"



HALLO där vem du än är, e du helt kluven..skrattar.

Bilar ska vara tysta kvinnor ska låta, låta låta...

2009-04-16 @ 15:27:53
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: