LOST

Skrivet den 2009-04-14 kl 23:33:04 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Snart är det Maj och då har vi bott i huset i 1år. Jag måste erkänna att jag känner mig hemma i BARA.
Första halvåret var det riktigt svårt,, jag hade liksom inte hittat hem på något konstigt sätt.
Jag var ju så van vid lägenheten i stan med bara Krille och Ken varannan vecka, sen plötsligt så var vi 7 personer.
Ja det var verkligen en stor förändring, men nu är jag HEMMA känns det som.

Bara att ha trädgård är ju så underbart helst nu under våren och sommaren.

Nu väntar jag bara på att få lägenheten SÅLD i stan så vi kan renovera det sista här hemma.

När jag tittar runt bland folk som renoverar blir jag så avundsjuk ( ja det gäller mycket dig Anja) heheh
Men snart är det vår tur hoppas jag...

på min lista

Sälja lägenheten
Ta körkort
Renovera

( och under tiden håller jag på att bygga upp våra firmor..)

Alltså vad jag var ute efter att tala om är att jag TRIVS MED LIVET.... JAG HAR HITTAT HEM...

Sen att jag är sambo med The D (som tror  att han är min svensklärare) är ju pricken över iet.


Kommentarer
E-K

Grattis silla till hemkomsten (ler)

Kram

2009-04-15 @ 15:36:13
URL: http://www.steeperz.com
Maja

Fint inlägg!! Och jag är mycket glad för din skull!

2009-04-15 @ 20:56:50
URL:
Anja

Haha Silla, du har väl inget att vara avundsjuk på. Ni har VILLA, vi har radhus. Ni har nio rum, vi har typ 7 beroende på hur man räknar (om man räknar matsalen eller inte) och ni har egna firmor, vi jobbar för andra.



Nää du, inte vara avundsjuk. Du har bröllopet framför dig, det är JAG avundsjuk på ;-)



hihi



kram kram

2009-04-17 @ 19:10:12
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: