Mitt körsbärsträd

Skrivet den 2009-04-30 kl 22:56:31 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Mitt körsbärsträd är helt förstört känns det som, jag tycker dom klippte det alldeles för mycket.
Var gång jag sitter i trädgården( varje dag) så vill jag gråta över trädet, det var så vackert innan som klippte det.
Här nedan kommer en bild hur det såg ut förra året och ett hur et ser ut idag... KNÄCKANDE:::....


Bild förra året,



Bild idag.

Helt fattigt, ja jag är riktigt knäkt över det..
Sen körsbären som kommer är så goda, men domm kommer ju fåglarna ta
för alla andra grenar e ju borta...

MITT STACKARS TRÄD;,,,,,

Kommentarer
Barbro

Det blir nog bra med körsbär ändå ska du se. =)

2009-05-01 @ 00:07:06
URL:
D

Du skulle satt in bilden när alla polskorna hängde i körsbärsträdet istället så hade folk kanske fattat varför jag har klippt trädet så hårt i år

2009-05-03 @ 10:52:26
URL:
D

Förra året så hördes CHOLERA ZA DARMO över hela Bara från körsbären var mogna tills dom var slut....

2009-05-03 @ 11:10:58
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: