Mopedbil

Skrivet den 2009-04-10 kl 23:58:43 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Om man önskar sig en sak väldigt mycket FÅR MAN DEN DÅ????

Jag har suttit hela kvällen och bara tittar runt efter en Mopedbil, tycker dom är så coola..

Önskade så att jag hade en, jag hade sluppit ta bussen, sluppit vara beroende av The D och åkt ut mycket oftare.

Kan ni inte ge The D ideen att köpa en sådan till mig i 40års present ( MEN GÄRNA NU I FÖRTUR, för jag vill ju ha den från våren) Berätta för honom att han hade haft en gladare fru, sluppit handla varje gång han körde hem.
Ja det finns ju bara fördelar med en sådan för mig...

Och jag hade kommit till er oftare på fika....(om ni velat)



Kommentarer
E-K

Var kan jag peppa honom att köpa en. Har han någon blogg?

Glad påsk och kram på dig

2009-04-11 @ 00:33:12
URL: http://www.steeperz.com
Jeanette

Du är välkommen på fika hos mej. Hoppas du hinner stanna här en liten stund innan du måste påbörja hemresan.

2009-04-11 @ 00:48:56
URL:
Sabine

ha ha ha (Jeanettes inlägg) Ja det går nog inte så snabbt nej.

2009-04-11 @ 08:56:27
URL:
Sabine

Förtur? Förskott heter det väl?

2009-04-11 @ 08:58:23
URL:
Maja

Du är alltid välkommen på fika.. Men du bor nog köra i en riktig bil med ett riktigt körkort. Underskatta inte dig själv!

2009-04-11 @ 13:15:58
URL:
silla

Jag tackar till er alla...

Skrattar... ja sabine du har så rätt så..skrattar...

2009-04-11 @ 14:17:17
URL:
The D

Skärp dig! Mopedbil? Hur tänker du nu? Ska du ha en mopedbil bara för att du inte pallar lära dig trafikreglerna som man måste kunna för att få ett riktigt körkort? Tror du att jag ska köpa en mopedbil till dig så att du ska ge dig ut i trafiken och bli ihjälkörd? Tror du på fullaste allvar att du skulle få köra omkring med barn i den bilen? Sorry stumpan det kommer inte att hända du får helt enkelt så till att skaffa dig den utbildningen som krävs för att kunna framföra ett fordon på ett säkert sätt i trafiken... Alltså i klartext SKAFFA DIG ETT KÖRKORT du har haft 22år på dig att komma till skott...

2009-04-11 @ 15:17:38
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: