Annonsen.

Skrivet den 2009-08-23 kl 16:58:53 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Sabine hade satt ut en annons på blocket.
Jag var tvungen att svara på den.
Läs längst nere först...för jag har bara kopierat från mailen...... He he


Hej hej!
 
Tack för intresset. Men det är nog inget för dig då! Varken jag eller mina barn tvättar någonsin händerna. Ja kanske någon gång efter vi kissat. Men aldig efter bajsning! Och min son på 2,5 år röker rätt mycket. Så gott luktar ju inte leksakerna i alla fall!
 
Men du kan ju tänka över det!
 
Tack för visat intresse!
 
Mvh Sabine
 
Ps. jag dricker också rätt mkt sprit, för jag är BARA i 5 månaden, så det är lång tid tills bebisen kommer.ds
 
> Hej!
> Är intresserad av dina saker. Men vill gärna veta om sakerna är hela och
> rena? Kommer det från ett rökfritthem? Djurfritt och alkohol fritt
> boende?
> Jag ber om ursäkt för mina kanske konstiga frågor men jag är väldigt
> noga med att man tvättar händerna efter ett toalett besök.
> Lene Kristiensen
>
> Annonsen finns på http://www.blocket.se

Kommentarer
Jeanette

Ha ha ha ......... Ni är inte kloka.

2009-08-23 @ 22:44:33
URL:
Barbro

hahahahahaha

2009-08-24 @ 10:53:53
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: