Elaka jävla ungar

Skrivet den 2009-08-20 kl 21:51:36 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag förstår föräldrar som dödar BOKSTAVLIGEN..

Det är fan tur man har en spärr någonstans. För just idag hade jag kunnat gå

Till min son skola o döda dom som mobbar honom.

MOBBARE i förskole klass... E det barnen eller föräldrarnas fel??

Ja deras föräldrar hade jag med kunnat DÖDA. Hur FAN har dom uppfostrat sina barn.

JAG GER SKOLAN en vecka att fixa upp detta. SEN kommer jag att sitta inlåst isåfall.

Ni som tycker att jag inte borde skriva detta i min blogg, kan hålla det för er själva. För jag skriver fan vad jag vill i MIN EGEN BLOGG.


BARN ÄR BARN jaha, ger det rätten till att mobba för att BARN ÄR BARN????????


Usshh detta gick jag igenom med Krille när han gick i första klass. Den läraren ska vara glad att jag fick veta detta på julafton för hade hon varit nära mig den dagen jag ringde henne och berätta (JA PÅ JULAFTON) så hade hon inte levt idag.

Där bestämde jag mig för att inte ha fler barn för det är det värsta som kan hända ens barn när man står o inget kan göra.. ( eller kan man det, Jo då Silla man kan DÖDA.)


När vi flyttade hitt gjorde jag det mycket för att mina barn skulle få en bra uppväxt, men IDAG önskar jag att han gick på SOFIELUNDSKOLAN.

Skolan med det dåliga ryktet hade fan varit bättre än denna JÄVLA klassen.


Sen ska man hålla skenet uppe inte gråta utan prata prata prata , men nu när han ligger o sover då får man brista...

OCH brista e precis rätta ordet för mig just nu.


Trampa på mig, slå mig, tortera mig, men FAN om ni gör mina barn illa.

Hoppas spärren sitter kvar i mig i morgon på hans 6års dag...


Minsta lilla så ja då flippar jag ut. Repris sedan Krille var liten kanske.

Bara att denna gång blir jag nog anmäld.


Kommentarer
Anja

Fy f..n! Vill inte ens försöka leva mig in i hur du mår just nu, men jag gör det ändå. Blir lipfärdig direkt.



Stå på dig säger jag bara! Det är ju ditt barn och ingen annan har rätt att förringa det han känner eller det du känner!



Skickar tusen tröstkramar, även om jag förstår att det inte hjälper ett skit i den här stunden.



kramar Anja

2009-08-21 @ 00:44:33
URL:
Blogg.se

Hej!

2009-08-21 @ 09:07:07
URL: http://blogg.se
Sofia

Ja, det är hemskt när ens barn blir utsatt för mobbing. Har en kompis som går igenom samma h-vete med sin dotter som är utfryst. Och ingen respons från föräldarna.



Kram på dej!

2009-08-21 @ 10:31:47
URL:
Jeanette

Hoppas allt löser sej, utan våld. Kramar till er.

2009-08-21 @ 17:54:00
URL:
D

Verbalt våld löser nästan allt...

Fysiskt våld löser allt....

Making Enemies Is Good....

2009-08-21 @ 21:20:14
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: