Häftpistol

Skrivet den 2009-08-06 kl 23:05:06 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Stackars min älskling...


Ja om man säger så här: Dennis är inte välkommen på Jula vid toftanäs.

Stackare idag åkte rullgardinen ner. ( Jag har aldrig sett honom så)

En säljare lurade honom att köpa en billigare Häftpistol än vad han skulle ha.

Han gjorde som säljaren sa men efter någon timme med den så funkade den inte längre.

Dennis rivstartar hemifrån mot JULA..

•-         Var är säljaren som sålde denna till mig?

•-         Varför undrar du det? Säger en annan säljare.

•-         Jo för jag ska köra upp denna i röven på honom.

Arg som ett bi var han, han sa det inte med en len röst precis.

Ja, dom tillkallade Vakten...


Egentligen är detta bara början på historian, men vi får se om D tilllägger det andra.


Annars har det varit en storstädnings dag... Inget roligt men skönt när det är över.

I morgon är det grov "städning" i trädgården...


Den som vill hjälpa till är välkommen att komma o JOBBA I trädgården.


Kommentarer
Miss S

hahah...asg...det e inte ofta The D blir arg...men när han väl blir det e han inte nådig hahaha

2009-08-06 @ 23:16:37
URL:
maggan

jag vill gärna hjälpa till men tyvärr har jag bara 4 och en halv vecka kvar på min semester så jag måste vila.

2009-08-08 @ 21:28:23
URL:
Miss S

hehehe...ja maggan tyvärr så missade du den dagen...den är redan förbi...jag förstår dig...min semester börjar på måndag...så jag var tvungen att vila för att orka njuta av den

2009-08-09 @ 00:15:05
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: