Loppan

Skrivet den 2009-08-16 kl 20:16:01 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Som ni förståt tycker jag om att gå på Loppis. Men idag var jag på den sämsta loppis jag varit med om.
Så hädan efter bojkottar vi Drottningtorget.
Men jag gjorde fynd..
Detta blev det:

Allt detta för en riktigt blllig peng.


Riktigt kap och Mysan älskade det, har lekt med det hela kvällen, så
nu på barnloppisen på lördag blir det fler saker till henne i Baby Born..

Så blev det en krit tavla och lite dockskpås möbler, 
Tilldom har jag gjort kudde, filt, och duk.. Shit va duktig jag e.. ;-)

Ja nu snart e hösten här då sätter jag väligång med mina titthus och tittskåp.

Just nu letar jag efter en billig sy maskin, måste ha en...
Middagen idag var super god som D hade gjort och efter den blev det
en go drink...


mmm riktigt god sommar drink..

Vad har ni gjort i helgen då?

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: