Tält

Skrivet den 2009-08-08 kl 10:19:13 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag måste ju bara berätta om igår när vi var vid sjön. (Pudehåla)
Så säger D , titta där.
Jag började skratta, en kille i 30års åldern låg o solade med värsta TÄLTET. Ja den stod som ett tält.
jag började skratta, jo då han låg där sen när han solat klart bara stälde han sig upp och drog av sig tältet och stod helt naken med pinnen kvar.. Tog på sig shorts och cyklade iväg.

Alltså det tältet var nog 6 manna tält.... ;-)

Denna bild e lånad från en annan blogg men texten:
Några polacker som ville "skoja till det lite" på min farbrors veranda.
Hur roligt e inte det, HEJA polackerna

Kommentarer
Miss S

hehhe...ja roliga polacker....har upplevt liknade i charlottenlund, köpenhamn för ca 20 år sedan när jag var med min son och moster och solade...där låg ett par stycken som solade nakna bla då denna man...han reste sig på knä och tittade sig runt omkring helt oberörd med ena handen på pannan som om han sökte någon...så stod han i ca 5-10 min..jag fick en chock..har aldrig sett nåt liknande mitt liv...hans lem hängde nästan ända ner till knäna...och mina tankar började spinna...undra hur stor den kunde bli i ett annat tillstånd...sen tog han på sig och gick iväg...på den tiden fanns inte mobilkameror som tur var kanske...men är ganska säker på att han var exhibitionist

2009-08-08 @ 10:39:37
URL:
E-K

Två poäng till dig och två ggr skratt fick jag. Kram

2009-08-08 @ 17:45:08
URL: http://www.steeperz.com
maggan

uuuee, så smal.

2009-08-08 @ 21:29:45
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: