Sambo Fritt

Skrivet den 2009-08-22 kl 23:27:35 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ikväll e det bara jag o barnen hemma. Dennis är på kräftskiva. Det e så tråkigt att vi inte kan gå ut tillsammans.
Att vi alltid måste dela upp oss. Pga att vi inte har barnvakt.
Så denna helg gick han iväg till Roger o Linda och nästa helg är det Sabines födelsedagsfest. Då får jag gå.
Jätte tråkigt är det, får man önska sig en mormor o morfar till sina barn och en farmor o farfar??
Kan man plocka upp dom 4 på gatan någonstans??

Så ofta går vi inte iväg iheller så att man kan hitta en "barnvakt" som lär känna barnen, för dom glömmer väl henne/ honom till nästa gång vi ska iväg.
Men nu har det varit några gånger som vi fått tacka nej. Snart blir vi väl inte bjudna längre..
I början tackade vi nej till alla för vi båda ville typ gå, men sen sa vi att är dom mer till honom så får han gå och mer till mig så får jag gå.

Har aldrig haft dom problemen förr faktiskt men antagligen är My speciell.

Alla barnen sover o jag surfar runt o kollar bröllop igen. Nu har vi tagit upp en massa s nu är det roligt att hålla på igen.
Men gästlistan e så jobbig att göra, några stryker jag några tillkommer. Några självklara hade jag glömt skriva in och någon jag skrivit in har jag ångrat mig.

Ja, vi vill ha dom vi tycker om på vår stora dag, så jag kommer inte bjuda någonför att det ska se fint ut.
Jag vill inte bjuda folk, jag inte har kontakt med. Jag vill inte bjuda folk som "andra tycker ska komma"
Ja så ni kanske förstår att det stryks o tillkommer hela tiden.
Sak samma med barn, det kommer fortfarande vara att bara familjen får ha barnen med sig och ingen annan.
BARNFRITT efter 21..
Manfritt efter 22
Klädesfritt efter 23
ha ha ha tänk att göra så, hade NI STANNAT KVAR?????

Sabine ska ju ha en jätte fest på lördag, med bussar middagar o tal mm Så kanske hon tar till sig alla frittar..( ja eller kalla det vad ni vill)

Nej nu ska jag surfa vidare, lägger in en bild på vår ringkudde så ni kan se den.



Kommentarer
D

så länge man inte har alkoholfritt så tycker jag att alla fritt fester är bra

2009-08-24 @ 19:43:54
URL:
Anja

Wow snygg ringkudde;) Jag hade stannat till kl23. Förr i tiden, för ca fem år sen, 40 kilo sedan hade jag inte bangat klädesfritt:) Vi höll oxå på som fasen m gästlistan! Ni ska bara bjuda dom NI vill fira er stora dag med:) kram kram

2009-08-25 @ 00:15:30
URL:
D

Asså jag kan snickra ihop en gästlista på max 30sekunder om jag hade fått bestämma själv men nu får jag ju inte det så nu blir det en process på 30månader istället....

2009-08-25 @ 21:29:16
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: