Blandis

Skrivet den 2009-12-02 kl 22:08:12 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Igår var jag i Ullared, ja jag fick köpt en massa..Så nu slipper man all julhandel..
Tyvärr kan jag inte visa vad jag handlat för ungarna kan kolla bloggen..

Jag vet inte vad jag gjort för bra mer än att slösat på D`s lover. Men idag fick jag i allfall blommor när han kom hem från jobb.. Jätte glad blev jag...





Sen måste jag visa bild på pärlorna jag fått av Cilla
Massa olika..

Jag har inte hunnit bygga alls på min sida för jag har jobbat, varit i Ullared och gjort smycken som jag haft på beställning.
Men en vecka behöver jag för att fixa sidan..

FORTFARANDE fattar jag noll på photoshop... Dennis försöker fixa den på svenska till mig...

Jo fresten jag ska baka lussekatter, har någon ett bra recept eller är det nätet som gäller...

PÅ lördag skulle jag egentligen stå på hedmanskagården.. Har längtat så för att stå där, men tyvärr kan jag inte.. D fyller år och ska iväg så jag får vara hemma med Mysan.
Annars hade det varit riktigt roligt att stå där..Men det får bli till påsk istället..
Jag har bestält mina egna tags med mitt namn på, dom kommer i Februari..
Riktigt roligt det med...Sådana ville jag ha o du ska jag få dom.
Jag har till Fredag på mig att skicka bild på hur dom ska se ut.
Här sitter jag o skriver att nästa vecka kommer sidan vara klar mm, när jag bara blickar bort mot kalendern o ser att nästa vecka har vi 2 julfester , en födelsedag hur ska jag hinna allt..

Ja som ni märker har jag inget riktigt roligt att skriva..Men lite fick ni veta i allafall...

Denna bok o detta choklad fick jag hem skickat i 40års present av Lena. Tack lena..
Denna Bok är verkligen rolig, nu gillar jag ju Linda Skugges krönikor. Men boken passar ju mig som in i
Hon heter Sylvia i boken o hennes barn e sjuka hela tiden o hon försöker jobba i kapp..
Ja den handlar ju precis om mig... jag känner igen mig i allt i boken...
Tack Lena, den e verkligen rolig... alla böker jag får av dig e roliga att läsa..

FRÅGA D VEM SOM ÄR BÄST PÅ ATT SÄTTA IGÅNG ELDEN????

Jag fattar det inte, jag kan fan inte fixa det, den släks hela tiden, jag blir galen...
Sen komemr han o fixar det på 2 min...( kan det vara så att jag gjort all förarbete... heheheh)






Kommentarer
Miss S

hoppas ni hade kul och att du fick köpt en massa som du behövde...så gullig karl du har...ja då har du massa att göra med dina smycken:)...så gulligt av Cilla....vilken tid på lördag...ställer gärna upp...tycker du ska göra det...var ju så kul förra året och det gick ju super bra för dig:)...ska bli kul att få se dina nya smycken...jag har ett par beställningar till dig...föresten...var det inte nån tjej som arbetade för dig eller gjorde smycken som hade skrivit i din blogg...vad hette hon...tror hon skulle sätta ut på nån blogg...är det din eller hennes?..nyfiken:)

2009-12-02 @ 23:11:11
URL:
sabine

Köpte du ljusstakarna i U? Dom var jättefina! Vi kan också ha Mysan annars. Vi ska bara vara hemma med barnen. Eller ja Palle ska jobba nån timme lördag kväll. Men jag kan ju!

2009-12-03 @ 01:15:54
URL:
Silla

Miss S du menar nog Anja..

Här kommer hennes blogg.

www.alltsomglimmar.blogg.se har hon.



Tack Sabine o Miss S. Men ni vet att det inte funkar. Ska man passa henne måste man vara här. Hon har ju aldrig blivit passad borta så det hade inte funkat, Men tack ändå..

2009-12-03 @ 13:08:45
URL:
sabine

Hade ni väl lämnat henne hade det nog gått bra, när hon slutat gråta! Så kan hon leka med kusinerna!=)

2009-12-03 @ 14:34:47
URL:
Josefine

Patrik har photoshop 2 på svenska... Inte det nyaste men så gott som likadant om ni inte skulle hitta det nya på svenska.

2009-12-04 @ 16:06:40
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: