Bokstavligen

Skrivet den 2009-12-14 kl 17:53:54 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag har jag bokstavligen sovit hela dagen. Det behövdes och nu mot kvällen mår jag mycket bättre.
Alvedon o sömn har hjälpt..

Skulle egentligeb varit på lucia nu på kvällen på mysans dagis men blev så förbannad..

Jag brukar lämna My kl08 o hämta kl 1530. ( men jag har full tid på henne om jag vill) Så idag sa jag. Jag kommer kl 16 o hjälper er att a på henne till lucian.. "Lucian skulle börja kl 1630" Då säger en fröken att Nej jag ska hämta samma tid som jag brukar..
Amen det e onödigt om jag ska hämta kl 15.30 så e jag hemma kl 15.50 o måste direkt gå tillbaka för att vara här kl 16.15. Nej det är inte onödigt menar hon på utan så får du göra.
Ja jag är ju väldigt skrikig av mig på morgonen o därför har jag redan sakt ifrån att alla diskusioner tar vi på eftermiddagrna o inte på morgonen..Så jag gick...
HEM O LA MIG för att sova bort febern. När jag hämtade kl 1530 säger en annan personal.Då ses vi snart igen!
Nä det gör vi inte säger jag.
-jaha varför inte?
Nej för jag tycker det är för djävligt My är på dagis ca 1v i mån. För hon e alltid sjuk.O hon missade julfesten för att hon var sjuk o idag när jag tänkte komma kl 16 istället för 15.30 så får jag ett nej.
-Amen det får inte drabba My, och det var dum sakt av den andra. Du har rätt Silla det vet du för du har full tid på My.
Ja precis sa jag men jag vill bara meddela er att från och med efter jullovet så kommer MY vara här full tid så slipper vi ha sådana här diskusioner.

Ja sen fick jag veta varför My ofta e sjuk. På hennes plats där hon sitter hade en fröken satt sig.. o DÄR DROG DET i ryggen på fröken.
Så nu har dom bytat plats på My... AMEN ÄNTLIGEN...så får vi se hur länge hon e frisk denna gång...


My o Ken häromdagen med varsin dator...

Mysan gömt sig som hon tycker e super roligt i Emilias säng...

Lussekatterna som bakades i söndags....
Ja det var fler men jag fota bara dom roligaste...

Kommentarer
D

Åt helvete med dagis du har alldeles rätt silla vi gjuter in henne i källaren tills hon är 26

2009-12-14 @ 21:38:57
URL:
Silla

Men D vi har ju ingen källare??? Hur hade du tänkt dig det??

2009-12-15 @ 00:21:28
URL:
Miss S

men...har ni ingen vind???

2009-12-15 @ 00:59:47
URL:
Barbro

Jag vill ha lussekatten högst upp till höger, spara den till mig

2009-12-15 @ 01:44:32
URL:
Silla

barbro du såg den ?? kan du gissa vem som åt den ??

2009-12-15 @ 08:51:19
URL:
Anonym

Det var säkert du som åt den Silla

2009-12-15 @ 10:36:39
URL:
sabine

Ha ha ha....Palle gjorde också "snopp"katter när vi bakade. Vet du vem som fick den? Josefin när hon stod i mitt kök med värkar...muhahahahaha... Precis vad hon behövde!!!!

2009-12-15 @ 16:22:02
URL:
D

Den som åt den sa: mamma får jag äta snoppen? Fördomsfria Silla svarar :javisst får du äta snopp..

2009-12-16 @ 06:48:47
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: