Tomte rädsla

Skrivet den 2009-12-17 kl 22:51:59 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag var det verkligen halt ute, jag skulle cykla men det gick inte så bra.. Jag bara halkade av hela tiden.
Just nu sitter jag här o väntar på att  D ska komma ut från sovrummet..
Han gick in o skulle somna My kl 1950.. Hmmm.. Tror ni han kommer?? Han sa att han inte skulle somna...ler..

Jag sitter o letar tyg till Krille...jag har hittat massa fint... nu ska jag bara bestämma mig vilken jag tycker e snyggast...

Häromdan så knackade det på dörren o en kille stod där o frågade( på engelska) om jag ville ha garage uppfarten omlagd..
Jag fick en konstig känsla när det gällde honom o var super glad att jag hade Barbro i luren när jag öppnade..

Nu fick jag veta att dom åker runt så o frågar o gör inbrott i husen ( på dom som inte öppnar)

Så Polisen varnar för dom...dom kör runt ien skåpbil med en oragesaftblandare på taket..

Nej nu ska jag kolla på Tigers älskarinna så jag har något att prata om sen...skrattar..


Mysan har gjort denna idag..en snygg "lykta"

Denna tomte är Mysan super rädd för...( skrattar)

Här sitter hon o pratar med dom andra tomtarna..

O här har hon precis sakt Hej till tomten hon är rädd för...( garvar, stackare men jag kan ju inte låta bli att skratta)

O denna fina stjärna gjorde Ken igår så den kunde hänga i fönstret..

Så nu hänger den vid altandörren...o det blev ju fint... TACK KEN...

D ska vara Tomte den 24e...Sen kommer Tomte hem till oss den 25e...

Snällt Tomtarna att ni kunnat ställa upp så för varandra...

Kommentarer
Maja

Lilla My, Josefin var också rädd för tomten när hon var lika gammal som du är men nu när hon är stor - 4 år är hon inte rädd för tomten mer.

Tomten är snäll My men jag förstår att han verkar lite konstig med sina kläder och skägg.

2009-12-17 @ 23:07:42
URL:
Profeten

hej :)

2009-12-18 @ 02:20:29
URL:
Barbro

Klart Tomtar ställer upp för varandra...hehehe :)

2009-12-18 @ 03:49:27
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: