Endast tomten är naken.

Skrivet den 2009-12-19 kl 13:08:16 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ja som ni vet efterlyser jag "moderna" foto på era tomat julpyntningar.
Så här kom ett från Barbro o Staffan idag..
Med en liten dikt till...

Månen vandrar sin tysta ban,
snön lyser vit på fur och gran,
snön lyser vit på taken.
Endast tomten är naken.....
 
Undrar vad han har med sig i säcken =))

Jag tackar för denna super bild, och jag hoppas att det kommer fler bilder..
Fy fasiken va cool du är Staffan...Jag vet att D kommer bli avis...

PS! Hoppas inte ni pyntar från Oktober för stackars Staffan isåfall.

Kommentarer
sabine

Ha ha ha...... exakt så ligger Palle i trädgården i 3 månader...hahahahahaha. Tänkte köra förbi S o B i morgon (hoppas han ligger likadant då)=)

2009-12-19 @ 13:22:04
URL:
Miss S

nä men vilken fin tomte...kanske bäst att ta in honom på julafton så man inte bara får mjuka paket...ser framemot att se fler tomtar eller tomtenissar...kanske nån som jag kan ta med mig hem...gillar mjuka paket men föredrar hårda:)

2009-12-19 @ 13:42:22
URL:
Barbro

Ingen bra idé Sabine, Staffan jobbar imorgon och kommer jag ut så ska jag handla julklappar...vi får ta det en annan dag =)



Varit insnöade i två dagar nu, så då måste man ju sysselsätta sig med någonting...

2009-12-19 @ 13:58:11
URL:
D

KUNG STAFFAN han är min idol

2009-12-19 @ 15:30:07
URL:
D

Sexig är han också

2009-12-19 @ 15:31:29
URL:
sabine

Ja sexig om nått är han, när han ligger där =)



Barbro: Vi ska till Skurup ändå. Så får vi bara trffas en annan dag. Men vi kör ändå förbi och lägger en liten sak från barnen i brevlådan!

2009-12-20 @ 00:31:15
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: