Fundering..

Skrivet den 2009-12-08 kl 21:58:53 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Är det inte konstigt att det ligger alltid något bakom dessa blommor, det slår aldrig fel.
Först får man blommor o tackar o tänker. Vad han han nu gjort för fel..
Man hittar inget fel hur mycket man än granskar...
Sen får man blommor igen o igen o igen...
Sen kommer smällen liksom...Vadå: Visste han att han skulle tappa mobilen? Visste han att han skulle ligga o tycka synd om sig själv dagen efter, visste han att han skulle jobba över för att slippa höra mitt tjat...

Fick jag blommorna för att vara tyst....
Ja frågar man en man som få man svaret : NI är aldrig nöjda, NI har alltid någon bak tanke..
( Ni betyder VI kvinnor)
Frågan man en kvinna så svarar hon: Amen Silla, du som brukar vara smart med sådant..Förstod du inte det...


Idag har jag varit hemma hos Krille.. Ohh va konstigt det kändes...Men super roligt för honom....

Ska hem där i morgon igen för han fyller 23år då..Ken o Jag ska åka o träffa honom..

I helgen ska jag smycka, smycka smycka...göra klart hemsidan och baka lussekatter...

MUMS jag vill gärna äta det varjedag nu..Finns inget bättre än nylagade lussekatter för tillfället då alltså...
Jag hinner tröttna innan julen e slut ( säkerligen innan den börjat)

Kommentarer
D

Nu är det kanske så att du inte vill ha blommor av mig längre? vem är vinnaren då?

2009-12-14 @ 21:33:10
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: