hoho vart är du?

Skrivet den 2009-12-07 kl 22:18:41 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag när jag höll på som blev det tyst... jag hade sagt till Mysan att efter mamma gjort detta ska jag lägga dig..
Så hittade jag henne i docksängen...
hon såg inte mig så jag hämtade kameran o fotade henne.


det gick int eprecis som hon ville så hon gick ur o flyttade sängen o
hoppade i igen.


Här såg hon mig...

Så passade jag på att fotoa min nya lampa med...



Vet ej vart jag ska ha den, så den hänger lite här o lite där innan jag
bestämmt, men jag tycker den e så fin...
Mycket snyggare i verkligheten än på bild..


Kommentarer
Maja

Hon är jättesöt lilla My

2009-12-08 @ 00:03:50
URL:
Miss S

naaauuuw så gullig du är:)...puuussss på dig mysan...nyfiken på hur den ser ut i verkligheten...liknar mina gamla öronhänge...häng den i vardagsrummet den delen där ni inte har soffan eller kanske den passar vid soffan...varför inte i sovrummet?

2009-12-08 @ 02:43:23
URL:
sabine

Ja vilken gobit hon är. Lampan var ju skiiiit snygg. Köpte ju en likadan till Incas rum i svart! Bra köp!=)

2009-12-08 @ 07:28:14
URL:
Barbro

Sen när du tröttnat på lampan så kan du ju göra öronhänge och sälja ;) bara skojar...fin lampa!

2009-12-10 @ 00:20:37
URL:
Silla

Bra idee dom örhängena hade gått hem...

2009-12-10 @ 12:04:02
URL:
e-k

Hej



Underbara ungar :)



Har inte varit inne och läst på bloggar så mycket den sista tiden så jag 'är inte riktigt med på vad som händer men jag hoppas allt är bra, ingen stress inför jul

Kram

2009-12-10 @ 22:34:13
URL: http://www.steeperz.com
e-k

Hej



Underbara ungar :)



Har inte varit inne och läst på bloggar så mycket den sista tiden så jag 'är inte riktigt med på vad som händer men jag hoppas allt är bra, ingen stress inför jul

Kram

2009-12-10 @ 22:34:27
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: