Igår

Skrivet den 2009-12-10 kl 14:02:18 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Var jag o Ken hemma hos Krille o Cilla... Mormor följde med och Barbro kom ditt...
Det var riktigt trevligt...
Han kommer få det så mysigt när det blir klart där.
Riktigt roligt för honom att bo själv.
Riktigt Bra för hans mamma så hon har någonstans att ta vägen när hon är i Malmö o hälsar på.

2 dagar i sträck har jag varit hos honom... ( är det för att det känns konstigt att han flyttat)

Ken bara längtar tills han får sova där. Han trivdes super bra där.
Han bjöd på kakor o dricka igår o super trevligt sällskap...

D skrattar åt mig för jag kan knappt gå, halkade här hemma igår och något hände med min rygg då.
Så idag har jag svårt att gå, stå, sitta o ligga...
Han säger att kärlek hjälper.. Jag tror ju inte riktigt på det...
Han håller på att göra klart ovanvåningen idag.. o Jag sitter o letar efter sackosäckar på nätet..
Fasiken va dyra dom är..Men vi behöver 4st...
Så det är bara att leta vidare...

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: