JOBB

Skrivet den 2009-12-15 kl 00:20:13 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag ringde en trevlig kvinna till mig och erbjöd mig ett jobb. Personalansvarig, schema ansvarig mm mm.
Lönen var bra ja det var så bra så jag egentligen inte vill tacka nej till jobbet. Men jag gjorde det.
Jag trivs ju att jobba med det jag gör och sen är jag glad att jag jobbar hemma för tänk My när hon e sjuk. Ja det hade varit så pinsamt att vaba och D måste gå till jobb han kan inte vaba..
Det som jag tyckte var coolt är just att jag inte sökt jobbet utan dom hade fått veta av någon annan att Silla är en bra personalchef och passar till detta jobb...
Riktigt roligt faktiskt...

Jag sa iallfall att just nu måste jag tacka Nej till jobbet, men att dom får gärna återkomma om 6 mån och då får vi se vart jag står..
Det lovade hon att göra... JAJA... om 6 mån håller jag säkert på med mitt som jag gör idag.

Nu ska jag försöka sova. Har sovit hela dagen o ätit alvedon hela dagen så nu börjar det gå ur kroppen ojag börjar känna mig kass igen.

NATTI på er...

Lite nya smycken har jag gjort..



o massa andra...
Ska stoppa in på hemsidan så fort jag får tid...







Kommentarer
Elin

SILLA!!!

5st till i rosa.

Innan jul.

2009-12-16 @ 13:08:09
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: