JUL turnering

Skrivet den 2009-12-20 kl 13:25:51 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Här ska vi ha julturnering(poker) när vi firar jul..
Så här har D lagt upp det..


Vinsten kommer vara pengar o denna pokal som vi tänkt ska vandra runt varje jul.
Så iår vinner ju jag så då ska den stå hos mig ett år, sen nästa år när det är dags igen så vinner ju jag igen så den kommer få stå kvar och sen fortsätter det så hela tiden..


Vi är ju mycket för spel på julen i min familj. Så det kommer bli suoer roligt..
Pokalen o pengar e ju alltid roligt att vinna men ÄRAN är ju bäst...
Så Profeten jag lovar att sätta ut bild på mig när jag håller den i handen efter vinsten...( ja om det blir jag som vinner men det vet vi alla att det blir)

Kommentarer
Profeten

Klart du kommer vinna Silla! Själv förstår jag mig inte på kortspel, inte min grejj.... ;)

2009-12-20 @ 13:54:52
URL:
Barbro

Vadå Silla ska vinna??? Trodde du var min kompis...du ska hejja på MIG!!! =(

Kommer att vinna oavsett om någon hejjar på mig eller inte, så det så :P

2009-12-20 @ 14:43:51
URL:
D

I vanlig ordning så har Barbro tiltat redan innan turren har börjat hehe....

2009-12-20 @ 20:40:05
URL:
D

Både profeten och jag har ju sett Barbros dåliga uppförande vid pokerborden bla när hon börjar kasta kort på profeten bara för att han vann en hand över henne...

2009-12-20 @ 20:45:21
URL:
Barbro

Ja men det är för att Profeten hejjar på Silla och inte mig....men du Mr D får gärna komma hit med mjölk fler gånger och leka med dom stora barnen :D

2009-12-21 @ 01:08:23
URL:
Profeten

Hejja Barbro också! Hejja Barbro också! Hejja Barbro också! :D ;)

2009-12-21 @ 03:24:06
URL:
Barbro

Hehehehe tack! :D

2009-12-21 @ 03:27:56
URL:
e-k

Hej, längesedan sista. Har varit upptagen med......."det jag aldrig trodde skulle hända mig igen" :)



Orkar inte läsa ikapp sedan sist men jag hoppas att allt varit och är bra med dig.



Trevlig turnering, bra ideer din D får.



Önskar dig och familjen en god jul och ett gott nytt år



Kram



2009-12-21 @ 15:33:10
URL: http://www.steeperz.com
Barbro

Kan du inte låta Mr D blogga lite om sin resa hem till oss :D

2009-12-22 @ 00:29:09
URL:
D

Det har gått för lite tid Barbro.. Skadorna som uppstod på fordonet vid bärgningen var mer omfattande än vad min första okulärabesiktning visade.. Men en kort sammanfattning kan jag väl kosta på mig. Jag kör i flera kilometer i på tok för hög hastighet på isiga vägar med ett gigantiskt leende i ansiktet och har en puls högre än en kokainstinn ballerina på raveparty. Jag kommer fram till en feldoserad hårnålskurva som följs av en medium högerkurva med en ganska brant stigning. Jag stannar i utgången av hårnålskurvan och min hjärna gör några komplexa algoritmer och ger mig svaret Dennis för helvete det går inte, men mitt hjärta som fortfarande pumpar blod med en ursinnig hastighet stryper blodtillförseln till hjärnan och ger mig det ödesdigra beskedet Dennis gasar du fullt så bör det gå.. Jag hinner tänka måste hålla långt till vänster annars så voltar jag ner i ravinen på höger sida men jag vill inte landa i trädgården där barnen leker i snön på vänster sida iheller så jag rätar upp bilen och laddar fullt..

ALLT blir vitt ser ingenting var är jag? Ser de lekande barnen medans jag sakta glider ner mot ravinen puh tur hjärnan måste ha gått igång igen och tagit över kommandot och svängt mig åt höger istället. Orkar inte förklara mer just nu, men jag tycker fortfarande att det var värt det..

2009-12-22 @ 09:14:47
URL:
Barbro

Hahahahaha....ja det var värt det....tack för mjölken!!!

2009-12-22 @ 11:30:43
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: