Julen

Skrivet den 2009-12-26 kl 15:49:13 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Hej
Nu har jag inte hunnit blogga för det har varit mycket att göra..
Men här kommer lite bilder på hur vi haft det i dagarna.
Jultomten har varit här och alla barnen blev super glada.
Det blev en massa julklappar o Wii som stod högst på listan.
Varför jag haft mycket dessa dagar ärjust att vi kopplade in Wiiet några dagar innan barnen kom och ja jag fasnade ju så jag har spelat från jag vaknade tills jag somnade. Där i mellan har jaggjort mat o allt annat.

Hoppas ni har haft en super mysig jul..


Jultomten är på plats..
Här får Ken sin julklapp..

Mysan spilde ner sin fina klänning så hon tog på sig myskläderna.
Men här får hon sin julklapp, vi trodde att hon skulle vara super rädd för tomten men ike..
Hon var hur glad som helst o tyckte det var super roligt.

Rebeccas tur..

En kram skulle tomten ha... Så ken fick ge den andra gången...

Emilia kramar tomten..

Krille fick med en massa julklappar..

Nämen titta Cilla har också varit snäll..

My sitter o väntar på sin tur, hon var så duktig..

Dennis!!!! Så får man inte göra med tomten... CENSUR!!!!!!!!!

Barbro visar upp en av sina ankor...

Här fick vi ett riktigt fint "rim" brev/hälsning från Profeten.
Det tackar vi för, väldigt trevligt insiativ..
TACK Profeten..

Här e precis när vi öppnat våra julklappar..
Nu e det dags att sätta fram maten..
Glömde fota den..
'Ja jag har ju alltid överdrivet med mat och det var samma denna gång..
Men allt fanns... precis allt... förutom Anjovis i janssons för det hade jag glömt att lägga i.
Jag hade ju hoppats på att ingen skulle märka det, men tro mig DET GJORDE DOM...hahahhahaha
Jaja, det var försent i allfall att slänga i det när janssons var klart så ja jag ber om ursäkt..
Vi hade ändå det gott på julbordet..

En underbar dag o kväll blev det...
Gästerna gick hem kl 0345 i natt så 12 timmars jul med massa skratt o god mat...

Kommentarer
Barbro

Ja tack för en riktigt fin Jul! Det var kanon mysigt och maten var riktigt god, med eller utan vissa råvaror ;)

Tack för alla fina presenter också...detta gör vi väl om nästa Jul? :)

2009-12-26 @ 17:32:06
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: