Julgranen

Skrivet den 2009-12-17 kl 10:56:05 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Iförrgår kom granen upp men ungarna klädde inte den förren i går.
Vi satte upp alla tomat o gjorde tomteland o klädde granen. För idag åker ju Ken till sin pappa så vi gjorde det igår.
Så här blev det o mamman ska ändra det lite när ingen ser ( men det säger vi inte högt)





Ken har varit riktigt duktig... nästan gjort allt själv.
My hjälpte till där nere..
Sen blev det tomte land..





Sen idag ska jag sätta upp det andra som väntar på att bli klart.
Igår kom vårt pokerbord hem. Vi tycker ju det är roligt att spela poker med våra vänner så
nu blir det extra roligt när man har ett pokerbord.
Ovanvån ska ju bli (är ju lite redan)ett spel, lek, tvspels rum..
Så detta ska upp o snyggt o coolt kommer det bli.



Nej nu ska jag fortsätta packa Kens väska för snart kommer dom och hämtar den.
Sen måste jag göra viktiga saker som bara fått ligga o vänta nu när jag varit dålig.
Inte roligt alls att vara sjuk faktiskt, just nu hostar jag isönder mina lungor.
En cigg hjälper alltid eller???? ( så måste jag säga annars blir ju D galen att jag hostar så men ändå går ut o röker)
Varför gör man det egentligen, hur sjuk man än är så kommer man upp ur sängen o röker..
Jaja gott e det i allfall tycker jag.. o NEJ jag kommer aldrig o då menar jag ALDRIG sluta..




Kommentarer
Miss S

hmmm...visste inte att tomat tillhörde till julen...var satte ni upp dem?...i julgranen? ...eller kanske i tomtelandet...vill gärna veta....så tacksam för svar...vill ju gärna hänga med i trenden:)...kram kram

2009-12-18 @ 03:20:37
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: