Kärleken till ett fyllo

Skrivet den 2009-12-06 kl 14:43:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Finns det? Tror inte det, för idag känns det helt dött från min sida.

Jag är så jävla förbannad, Som jag skrev igår så köpte jag en mobil till D i födelsedags present...
Ja GRATTIS till dig som fick den efter 12 timmar...
Fyllot kom hem i natt men utan mobil...Mobilen o pengarna är borta...
Ja är man vuxen o inte klarar av att festa så ska man fan inte festa i heller... ELLER???

Gästerna kom kl 12 idag, på snabb fika o gav presenter han vet nog inte ens att dom varit här.
För dom han inte genom dörren förren fyllot somnade.
Så nu får jag, bära runt på Mysan som hostar isönder sina lungor, som gråter för att hon har ont och mår skit.
För FYLLOT ska sova ut för han är trött o bakis..

Idag borde han inte få leva... så enkelt är det. EGO JÄVLEL, ja det är så jävla synd om honom idag för han drack ju igår en massa... Klart det inte är synd om Mysan för hon behöver ju ingen hjälp alls..

Jag har tagit hand om henne sedan i torsdes helt själv. idag hade jag hoppats på lite avlastning men nej då kräket ska sova.

JÄVLA ego är du fattar du det... eller du e så jävla ego så du inte fattar det...

Tack så jävla mycket att du tog hand om din present du fick...
Jag lovade mig själv att igår när jag sa ta inte med dig den nya mobilen o du ändå gjorde det så sa jag kommer han hem utan mobilen ska han aldrig få något som kostar mer än 100kr...
Där e vi nu...


Kommentarer
sabine

Konstigt att det alltid är männen va? Hur ofta kommer vi hem så!!!=)

2009-12-06 @ 18:04:13
URL:
Miss S

hmm..vet inte om man ska våga kommentera....men ville bara säga sylwia att du hade rätt...igen...oj oj oj...det här var ju inte så bra...så trist

2009-12-07 @ 00:37:05
URL:
Lena

Jag förstår din frustration och besvikelse till 100 %.Hoppas att han har STARK ånger idag (måndag)

Ibland är tanken på att byta lås på huset MYCKET nära.Kram

2009-12-07 @ 08:45:11
URL:
D

Ja det var dumt att lägga av mobilen i taxin hem, men hade inte min utvecklingsstörde kompanjon varit så satans mobilkåt så han var tvungen att ringa mig när jag satt i taxin så hade moben fortfarande varit i fickan, men nu ska jag inte skylla allt på min KROMOSONSTÖRDE vän utan jag tar på mig hela skulden att det var fel av mig att tappa mobilen i taxin.. Silla jag var tvungen att sova efter jag hade varit på swinginn precis som du var tvungen att sova ut efter att du hade varit på swnginn precis i början när vi hade träffats ja jag tror tillochmed att det var första natten som vi hade tillsammans..(ska vi disskutera vidare om detta eller ska vi bara förlåta och gå vidare....

LENA du kan dra åt helvete ingen byter lås på mitt hus........

2009-12-14 @ 20:52:01
URL:
Silla

Dennis man komenterar inte andras inlägg..o sen e det inte ditt hus utan vårt hus. Sen menade Lena sitt egtet hus o inte vårt hus....

2009-12-14 @ 21:37:10
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: