Resa

Skrivet den 2009-12-28 kl 14:52:00 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag är en sådan dag som jag längtar utomlands.. Ja jag skulle vilja åka till Petah tikva o bara gå runt på olika marknader o mysa. Äta gott o dricka gott kaffe...
Nu efter jul håller jag på med att städa lite, tvätta som jag inte gjort på länge o bara mysa med barnen.
Jo jag spekar Wii också...riktigt skönt att inte jobba i dessa dagar..

Igår var Krille i sin bästa form på skånecupen.. Men det var tungt för honom ändå för han var sjuk redan igår och idag ligger han utslagen... STACKARE..Krya på dig...

Barnen här mår bra, men My börjar nog bli lite dålig IGEN...

Nej nu ska jag titta på bilder o drömma mig bort lite.. det är underbart att drömmasig bort till ett varmt land..

Tack allihopa för alla julkort o hälsningar. Jag vet att jag e super dålig på att skicka men det btyder inte att jag inte tänkerpå erför det gör jag...



PS! Ni som läste Barbros inlägg ( tro inte på det) visst dom är "proffs" i poker.
Men jag verkar vara bättre än henne för jag slog ut henne...
Så jag är en amatör som är duktig som fan..
Sen att Staffan vann , ja vi är faktiskt väldigt gästvänliga i detta hus så D gick o viskade hela tiden, LÅT honom vinna, LÅT honom vinna... Så klart jag var tvungen att göra det så dom vill komma tillbaka o spela..
HÄLSNINGAR Amatören som är bättre än proffsen...




Kommentarer
Barbro

Var är pokalen Silla?

2009-12-29 @ 00:12:23
URL:
Silla

HOS STAFFAN!!!

2009-12-29 @ 09:18:32
URL:
Barbro

Så den är inte hos dig?

2009-12-30 @ 00:08:35
URL:
Silla

Nej ;(



Men jag har en bild på den :)

2009-12-30 @ 09:53:40
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: