Strömavbrott

Skrivet den 2009-12-07 kl 10:08:07 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Igår hade vi strömavbrott i 2 timmar.. Så konstigt det känns att man inte ens kan titta på tv..
Jag hade precis börjat tnda ljusen i köket när det hände. Hela Bara låg mörkt man ser ju absolut ingenting.
Mysan gick runt med sitt lucia ljus hon börjar bli van vid det nu för det händer rätt så ofta här.

Tur man har massa ljus hemma.

I denna familj är det oftast D som står för tårtorna.. För mina blir aldrig fina.
Men tro mig den blev super god..
Saftig, smarrig o super god..

Idag e det måndag My är fortfarande sjuk, så jag har henna hemma.
Hoppas ni alla får en bra dag...



Kommentarer
e-k

jag var i Törringe för att dansa när allt slocknade...........

2009-12-07 @ 13:40:47
URL: http://www.steeperz.com
Barbro

Banantårta.......något för dig Maggan??

2009-12-07 @ 14:37:30
URL:
D

Saaatans god tårta (på båda hållen hehe)

2009-12-14 @ 20:54:13
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: