japp jag gjorde det

Skrivet den 2009-02-25 kl 13:25:21 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Tro det eller ej men vi gick ut idag igen.


Det började med att D sa, kom vi ska ut!

Ja jag ska bara röka sen går vi. Jag går ut och det börjar regna.

Super glad blev jag.

-D det regnar, My kan inte vara ute då!

- Amen skojar du, vi har regnskydd till vagnen. Men du har väl aldrig använt det.


Jaha, då kunde man inte skylla på det. Så det var bara att ta på sig o gå ut.

Jag svor inom mig, men tänkte nu ska ja bita i hopa. Benen kändes som gele.

Men vi gick o gick o gick o gick i 2 timmar.


Jag måste erkänna att nu efteråt var det skönt, men just när man ska gå hatar jag det.

Men oj va han klagade på vilken väg jag tog, han skulle nog härma mig från igår.


Shit va tjatig jag måste ha varit, för jag vill bara täppa igen munnen på honom.

Ja jag kan erkänna att vi gick förbi ICA och sen fick gå tillbaka igen för jag hade glömt tändaren hemma.. Ja jag tar en cigg på vägen... Annars hade jag aldrig gått ut.


Så nu ska jag ta mig en kaffe och sen börja jobba igen..


Tack D för att du tvingar mig ut, utan dig hade jag suttit i tele o cigg i handen och kaffe bredvid mig..


Egentligen har vi sagt att vi ska gå kvällspromenad med. Men vem fasiken pallar..


Hur mycket går ni per dag???

Så här känner jag mig..


Kommentarer
D

den här rundan sög verkligen.. helt oplanerad och bara på vägar vi redan har gått på hundra gånger.. tråkigt stumpan men imorgon så är det jag som bestämmer vart vi ska gå hehe så förbered dig på en två mila marsch över stock och sten i en extremt kuperad terräng......

2009-02-25 @ 17:19:26
URL:
sabine

till bilen utanför huset

2009-02-25 @ 21:09:26
URL:
Eva-Kerstin

jag tänker ta på mig en stegräknare inomhus i väntan på våren

2009-02-25 @ 22:16:45
URL: http://www.steeperz.com
Silla

E-K det hade jag innan. ska börja igen..ler..



Sabine jag önska jag var du..



D i morgon kan jag nog inte gå...

2009-02-25 @ 22:49:59
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: