Promenad

Skrivet den 2009-02-24 kl 22:18:30 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Efter all sjukdoft, så skulle vi gå en promenad idag.Känns som om det var länge sedan vi var utanför dörren. Handlat o fixat med saker har vi klart gjort men bara gått och inte gjort någonting var ett tag sedan.
Så D sa till mig idag, kom så går vi ut o går! Ja jag skulle ju aldrig ha sagt Ja på det..

kl 10.00 började vi gå genom Bara, vi gick o gick o gick, tillsist var vi på en ödesväg, där dom bygger golfbana nu.
Vi fortsatte att gå jag tyckte aldrig vägen tog slut, men tillsist hamnade vi i bokskogen.
Jag var riktigt förbannad, tyckte att en mysig stund blev plötsligt ett rent helvete..
Jag svor o hade mig, men efter 3 timmars gående var vi hemma.

Ja nu sitter jag här med träningsvärk, och orden av D -I morgon får du bestämma vägen.
-Nä men tack!
- Ja det blir väl till Ica o tillbaka.

Jag hoppas jag inte har så ont i mogon och att vädret är fint då ska jag ta honom på en runda som heter duga..

Kommentarer
Jeanette

Är det ditt nya liv som startat nu?

2009-02-24 @ 22:33:49
URL:
D

Haha bring it on.....

2009-02-24 @ 22:44:56
URL:
Silla

det verkar så skrattar...



Jaså D du läser min blogg...

2009-02-24 @ 23:34:30
URL:
sabine

Ha ha ha ha

2009-02-25 @ 05:33:52
URL:
Lena

hehehehe du e la go! Helt rätt av D ;-)

Jag kan riktigt se hur du kollar på nätet

den krångligaste och längsta väg du kan hitta

sen tjuvtränar du och när D minst anar så slår

du till;-) har jag rätt eller....

2009-02-25 @ 08:57:52
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: