Vad vet ni om mig?

Skrivet den 2009-02-26 kl 21:27:11 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

1. Hur fann du min blogg?
2. Röker jag?
3. Tror jag på gud?
4. Min ålder?
5. Födelsedag?
6. Hårfärg?
7. Ögonfärg?
8. Har jag några syskon?
9. Vad är en av mina favoritsysselsättningar?
10. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
11. Vad är min bästa sida? Är jag blyg eller framåt?
12. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?
13. Några speciella talanger?
14. Vilken är min favoritfärg?
15. Vilken är min favoritmat?
16. Vilka tre ord beskriver mig bäst?
17. Något annat du vill säga mig?
18. Hur många barn har jag?
19. Vad heter dom, ålder?


Kommentarer
Gunilla

1. Hur fann du min blogg? Googla

2. Röker jag?Ja

3. Tror jag på gud?Ja

4. Min ålder?38

5. Födelsedag?Vet ej nov

6. Hårfärg?svart

7. Ögonfärg?bruna

8. Har jag några syskon?ja 1

9. Vad är en av mina favoritsysselsättningar? Fika

10. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?Dansband

11. Vad är min bästa sida?Du är so go Är jag blyg eller framåt?Framåt

12. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? Tror du följer regler

13. Några speciella talanger? Kan spå

14. Vilken är min favoritfärg? Grått

15. Vilken är min favoritmat?Pizza

16. Vilka tre ord beskriver mig bäst? Snäll,go,trevlig

17. Något annat du vill säga mig? Ja att du är bara för bra!

18. Hur många barn har jag?

19. Vad heter dom, ålder?

2009-02-26 @ 21:44:04
URL:
d

Hur fann du min blogg? Google

röker jag? alldeles för mycket

tror jag på gud? nej bara på Dennis

min ålder? född 69

födelsedag? 22 nov

hårfärg? grå

ögonfärg? eldigt bruna

har jag några syskon? jodå en hel drös

favoritsysselsättning? klaga på Dennis

Musik? RnB och dansband

bästa sida? snett bakifrån

är jag en rebell? YES helt oförmögen att följa regler....

talanger? sjunger bra gonatt visor

favoritfärg? svart

favoritmat? pasta och köttfärsås

vilka tre ord beskriver mig bäst? ond, ond, ond

vill säga mig? du är rätt bra ändå

hur många barn har jag? tre plus två

vad heter dom, ålder? det vet du själv

2009-02-26 @ 23:16:59
URL:
Maja

1. Hur fann du min blogg? – genom att jag frågade dig om adressen

2. Röker jag? - ja

3. Tror jag på gud? – till en viss del

4. Min ålder? - 39

5. Födelsedag? – 22 nov

6. Hårfärg? – brunt, några gråa hårstrån

7. Ögonfärg? - brun

8. Har jag några syskon? - ja

9. Vad är en av mina favoritsysselsättningar? – fika med kompisar och prata, surfa

10. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? – R&B

11. Vad är min bästa sida? Är jag blyg eller framåt? – bästa sida är att du finns för en. Du är framåt.

12. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? – Du försöker följa reglerna.

13. Några speciella talanger? – du är god människokännare

14. Vilken är min favoritfärg? - blå

15. Vilken är min favoritmat? - kycklingbuljongsoppa

16. Vilka tre ord beskriver mig bäst? – snackig, känslomässigt starkare än många, har god intuitionskänsla.

17. Något annat du vill säga mig? – tvätta händerna ordentligt efter varje rökning

18. Hur många barn har jag? – vad jag vet 3

19. Vad heter dom, ålder? – Lille, Ken och Myszka

2009-02-27 @ 17:06:33
URL:
sabine

1. Hur fann du min blogg? Alla snackar ju om denna sidan ;)

2. Röker jag? Ja...för mycket

3. Tror jag på gud? Du? Du tror bara på dig själv!

4. Min ålder? Vi är väl lika gamla eller?

5. Födelsedag? Du har väl slutat fylla år?

6. Hårfärg? Vackert zigenarbrunt hihi

7. Ögonfärg? Sexigt bruna

8. Har jag några syskon? En hel drös systrar och 1,5 bror..hihi

9. Vad är en av mina favoritsysselsättningar? Dricka kaffe, röka, kaffe, röka, barnen

10. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?

11. Vad är min bästa sida? Är jag blyg eller framåt? FÖR mycket öppen ibland kanske=)

12. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?

13. Några speciella talanger?

14. Vilken är min favoritfärg?

15. Vilken är min favoritmat?

16. Vilka tre ord beskriver mig bäst?

17. Något annat du vill säga mig?

18. Hur många barn har jag?5

19. Vad heter dom, ålder? K,K,M,R,E

2009-02-27 @ 19:51:22
URL:
Lena

1. Ren tur ;-)eller ödet...

2. hehe, du röker hysteriskt under fläkten i köket så fort du får tillfälle;-)

3. Vet ej! men jag anar att han finns där inne i hjärtat (på DITT sätt)

4. 39 vintrar

5.skytt, november

6. mörkbrunt

7. bruna, glada busiga

8. Många!!!! (4 el 5)

9. Blogga, fika,lägga tarot och vara en god medmänniska, kolla blocket, prata sent i telefon, blogga igen och fika....igen ;-)

10. Kanske pop!? Sara Löfman, musik som berör.

11. BLYG!!!! Du skämtar, knappast;-)

12. Regler (tror inte du följer fler än de du absolut måste)

13. Ärlig,rak,äkta o lojal (om du möts av detsamma),otålig.Talanger var det...kanske kan du göra rökringar....

14. Svart

15. Piroger

16 Klok, glad,bestämd(högljudd, heheheheh)

17. Du e en go och klok vän med lika kass PMS som jag

18. 3+2 bonusbarn

19. Krille 22, Ken 6 år och My 1.5 år

2009-03-13 @ 17:37:02
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: