1Krona

Skrivet den 2009-01-15 kl 21:35:04 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Har ni aldrig tänkt tanken, ?? Att om alla i Sverige hade givit mig en krona hade jag blivit mång miljonär.
Okej, vi kan säga så här om bara 100.000 st hade givit mig en krona, hade jag haft 100.000kr.
Idag tänker jag, om bara 10.000st hade givit mig en krona var hade jag klarat mig !!

OM jag hade skickat ett brev på posten till 10.000st och bet dom skänka en krona, hade jag gått minus minst 60.000kr pga frimärke. Så då e det nog bäst att bara drömma vidare och då kan man lika bra drömma om att alla männsikor i Sverige ger mig var sin krona så blir jag mång miljonär, eller ska jag starta en kampanj med "GE SILLA EN KRONA"

Ja jag är i allafall jätte avundsjuk på den familjen som vann 110 milj, men det är svårt att vinna om man inte spelar.

Eller ska jag börja spela??Hm


Detta kan ju bli hur intressant som helst ju!


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: