Ett Stavfel

Skrivet den 2009-01-21 kl 21:07:24 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Här har jag kopierat av lite olika människor vad dom fick för kommentarer

När dom berättade att dom ska gifta sig!!

Fick ni några lustiga kommentarer?????


-------------------------------

Under diskussion om varför vi bokar ställe redan nu (?)(bröllop aug...) så säger hon: "Det är ju dumt, tänk om ni inte är tillsammans då?"
Tilläggas ska att vi har barn på 1,5 år! Och inga problem mellan oss! Och varit ett par i snart 4 år...
----------------------------

Nästa dag kom nästa groda vid visning av den redan köpta vigselringen: "Oh, vad fin! Vad ska du göra med den om det inte blir av?"
Man allvarligt! Vet inte ens om hon försökte skämta men det blev helt fel iaf... Jag bara tittade på henne...
----------------

Min mammas första kommentar:
- ska ni bjuda x (min halvsyster).
- ja det har vi tänkt
- då får jag se om jag kommer. Jag kommer nog inte.
---------------------------

När min chef fick reda på att att jag skulle gifta mig i sommar sa han
-Då måste ni ju vara tillsammans tills dess!
öh???..jo vi hade tänkt det.
----------------------------------

Själv så fick jag en kommentar av min klasskompis:
Hon: - Så ni ska gifta er på riktigt?
Jag: - Jaa, det är ju det som är meningen.
----------------------------------------

satt o läste igenom tråden och kom ihåg att min blivande svärmor hade sagt till m2b att han måste tänka sig för, för eftersom jag föddes med fel på tänderna så kommer det att kunna ärvas av barnen.. men hennes defekter tänkte hon inte på att dem också går i arv
--------------------------------------------

Vi gifte oss 16/12 2006
När några fick veta om datumet, så sade att då handlar man ju julklappar...
Kan man inte handla dem någon annan dag???
------------------------------------------------

"Men då kommer ju hon att ärva dig..." - Blivande svärmor
---------------------------------------------

"Men det är ju dumt, för då måste ni ju dela på allt när ni gör slut" - Blivande svärmor
-------------------------------------------

Vi har fått inbjudan, och det vara bara ett stavfel...svärmor
----------------------------------------------------

"varför gifter ni er inte i kyrkan det blir så fjuttigt annars"
min pappa sa detta om vår utomhusvigsel...
------------------------------------------------

"120 gäster...då blir det ju enklast med papp-tallrikar!!!"
...som om det var min svärmor som skulle ha tvingats diska porslinet?
------------------------------------------------------

"Ja, det är ju bäst att hålla det inom släkten" - Mormors nya karl
-------------------------------------------
Min svärmor sade till min M2B att jag inte kan plantera blommor så vi kan inte gifta oss..

"med varandra?"
--------------------------------------------

Jag/vi fick kommentaren :- Det skulle ni tänkt på FÖRE ni skaffade barn.
--------------------------------------------
Av svärmor..Hon har även talat om för mig att INTE gifta mig i vitt eftersom jag inte är oskuld. O inte bära slöja eftersom jag inte är okysst.
---------------------------------------------
jag fick kommentaren "har du tänkt på att du aldrig kommer att få ligga med någon annan någonsin"
-------------------------------------------

Tja min mors första kommentar var: "jaha då var semestern förstörd då". tack för den liksom
-----------------------------------------------------


Kommentarer
Jeanette

Ha ha ha................... Här fick man många goda skratt. Man undrar vad folk tänker på när dom säger sånt här, men antagligen tänker dom inte alls. Skrattar ännu.

2009-01-21 @ 21:18:23
URL:
Silla

Visst e dom roliga, jag skrattade väldigt mycket jag med..Helt otroligt.. men det finns föräldrar som bara blir tysta med och säger efter en stund: Kan ni handla toabal till mig när ni är ute o kör!!!

2009-01-21 @ 21:40:40
URL:
Jeanette

Ha ha... Sen finns det ju mammor som tycker att de lyckliga tu bör ha en ny säng.

2009-01-21 @ 21:55:43
URL:
Silla

hahahhahah precis, så dom kan sova gott o skönt!

2009-01-21 @ 22:22:41
URL:
Camilla

oj vilka hemska kommentarer!! Hahaha Tur man inte har fått några sånna!!!

2009-01-22 @ 11:41:40
URL: http://bymillan.bloggagratis.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: