Frågor om mig 2

Skrivet den 2009-01-05 kl 23:54:10 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

HEJ!

Till dig som mailade  mig dessa frågor anonymt.

Nu har jag svarat på dom och ja det var roligt.

Så du ville att jag skulle lägga ut dom på min blogg, varsågod.

Fler frågor jag svarar gärna!!!

  

  

1. Hur gammal är du om fem år? Ushh då det var inte roligt att skriva 45år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mysan, Kensan, Dennis

3. Hur lång är du? 166 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? E:T med barnen

5. Vem ringde du senast? Krille

6. Vem ringde dig senast? Maja

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Vaken?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, men ska ja bara meddela något e det sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda tack o lov.

10. När såg du senast din mamma? 26 Dec.

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna, vackra bruna ögon ( jag inbillar mig att rynkorna inte syns.)

12. När vaknade du i dag? 10.05 ( Önska jag fick sova till 12 i allfall)

13. Vilken är din favoritjulsång? Vet ej vad låten heter men den e med carola Bethlehem

14. Vilken är din favoritplats? Faktiskt i sängen! ( men annars på en strand utomlands)

15. Vilken plats föredrar du minst? Ute i kylan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Här i huset faktiskt eller med Ricki Martin någonstans i Världen där han sjunger i just wanna be yours!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Min syster!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jag själv, skulle berätta en vits jag hört på reklamen av Babben och allt blev så fel så det låg inga poäng i den, så jag började asgarva.

19. Hur stor är din säng? 180

20. Har du stationär eller bärbar dator? Hallo, 2009 e det nu Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Här i huset med just nu på vintern (stackars Dennis)

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 och det e tok för lite

23. Hur många landskap har du bott i? Två i Sverige

24. Vilka städer har du bott i? Oj, ja några, Malmö, Bjuv, Ronneby, Karlskrona, Petah-tikwa , Bara

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor ute, strumpor inne på vintern och barfota på sommaren.

26. Är du social? Ja oftast

27. Vilken är din favoritglass? Äter inte glass, tycker inte det e gott

28. Vilken är din favoritefterrätt? Bannansplit,

29. Tycker du om kinamat? Japp men det är ingen favorit

30. Tycker du om kaffe? Vilken dum fråga. Jag ÄLSKAR kaffe helst latte

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och innan jag läger mig som nu dricker jag kaffe.Det e ett måste!

32. Sover du på någon särskild sida? På alla sidor, måste jämna ut fläsket

33. Kan du spela poker? Jag e king i poker. ALL IN

34. Tycker du om att mysa/kela? Måste man det? Kan det inte vara pang på röbetan?

35. Är du en beroendemänniska? Ja, jag e Internet beroende, cigg beroende o kaffe beroende.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp en tjej som heter Janette!

37. Vill du ha barn? Har redan 3, hallo det räcker långgggtttttt

38. Kan du några andra språk än svenska? Japp

39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp o det var inte roligt

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Olika, ska jag gå med barnen e det bassäng annars havet när jag ska gå själv.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst på fika med vänner o go mat! Men tyvärr går dom till räkningar hela tiden.

42. Äger du dyrbara smycken? Vad menas med dyrbara, för mig e dom dyrbara.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Prisonbreak

44. Kan du rulla med tungan? Jag försöker och det verkar gå ja.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Dennis

46. Sover du med gosedjur? Kan man kalla Dennis gosedjur så ja det gör jag.

47. Vad har du för ringsignal? En låt, The way i are med Timbaland, har inte bytt än.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Hahaha nej verkligen inte.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Gardinerna det e jul gardinerna med  hjärtan

50. Kan du byta olja på bilen? Nej, ha ha ha

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

52. Vilken var den senaste boken du läste? Lotta Thells bok 5 nu e alla lästa o dom rekommenderar jag verkligen. Just nu läser jag Svenska Maffian

53. Läser du dagstidningen? Japp varje dag

54. Prenumererar du på någon veckotidning? nope

55. Dansar du i bilen? nope

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix megapol

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Köplistan till  Dennis idag.

58. När var du i kyrkan senast? För några veckor sedan när jag var på begravning.

59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Oj då det var så länge sedan så jag mins inte, men jag kan inte tänka mig att det fanns någon i heller.

60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 Vecka. Aldrig mer tält när det finns stugor, hotell och en massa andra bekvämligheter.



Så nu var det slut! Ja det var u underhållande, som Lena i gbg brukar säga, Silla e du rastlös när du gör sådana frågor, JAPP en aning skrattar..

God Natt SVERIGE!!!


Kommentarer
Lena

Men Silla....nu har du alldeles för mycket tid över hehehehehehe.Tycker inte heller om glass..hit med creme bryle, mums!

TUSEN KRAMAR TILL DIG!Du vet varför ;-)

Vi hörs innan helgen

2009-01-06 @ 17:45:39
URL:
Maja

Häftigt avslut med latten! Men du föredrar stranden framför bassäng? Hmmmmm verkade inte så i Turkiet haha, då slappade du vid poolen under parasoll... och senast idag sa jag till Lily att när vi var på stranden i Israel så var det jag och Lille som var i havet hela tiden och hade skitball, S badade kanske 5-10 min!

2009-01-06 @ 22:45:24
URL:
Silla

Bada tycker jag inte alls om,( jo i badkar) utan ligga o bara njuta då e stranden mysigast, men e det långt och gå ja då e det bassängen..ler..

Sen handlar det om en massa saker med, i israel e det för stora vågor för att jag ska våga bada..hahahahha

2009-01-07 @ 11:16:01
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: