Pris?

Skrivet den 2009-01-11 kl 17:14:09 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

I förgår, va jag med på radio. Diskussionen handlade om att allt har sitt pris.

Hon på megapol höll inte med om att om man fått 2 milj för ett ligg med Bert Kalsson att man hade gått med på det!

Hon höll inte med om allt har sitt pris, hon tyckte inte det.

Medans han som jobbade med henne tyckte det, han tyckte tom 200.000kr för Bert "skrattar"

Nu vill jag gärna veta : Har allt ett pris?????


Jag säger som så , hedern har inget pris, men allt annat har ett pris, sen betyder inte det att man hade gjort det för då e ju inte priset tillräckligt, vi kan ta ett ex.


Flygplats : Bangkok

En kommer fram och frågar du får 500.000kr om du tar över denna väska, ett ex.

Du vet inte vad innehållet är, men antar att det är knark.

Klart man säger nej, för man vill inte riskera livstids fängelse där, men t.o.m det har ett pris. Du får 10 milj för väskan, det ända e att bära den över tullen. Tänk själv du säger nej, någon annan säger ja. Så e det bara servetter i den.


Ja vad jag skulle vilja veta, är:: Har allt ett pris???


Kommentarer
Lena

Jag tror tyvärr att du har rätt.Allt har ett pris utom hedern.

Var du med på radion..hallå eller ;-)



Ja, jag e uttråkad och har just nu inget att göra hehehehe

2009-01-11 @ 20:13:16
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: