Vem e jag 1

Skrivet den 2009-01-03 kl 19:25:24 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

HUR

svarar du i telefonen: hallo, silla, hej det e silla.

tycker du om gul-bil-leken: Ibland,

mycket pengar har du i plånboken just nu: 20kr

mycket är klockan: 18.59

många kontakter har du på msn: Har inte msn!

spenderar du en regnig dag bäst: I soffan eller framför datorn.


VEM


vill du kasta en sten i huvudet på?
 Jag kastar aldrig stenar.

saknar du mest just nu? 24h ledighet

är din bästa vän av samma kön? ja

är din bästa vän av motsatta kön? nej

är ditt 10:e sms ifrån? Eva

ska du träffa imorgon? Personerna som ska hyra min lägenhet och Jane.

umgicks du med senast? Räknas Dennis

festade du med senast? Mina vänner


JA- OCH NEJ-FRÅGOR


cyklat utan händerna:
japp

gråtit en hel natt: japp

åkt vattenskidor: japp

åkt rullstol: japp

gjort en bakåtkullerbytta: nej

köpt lösgodis för över 50 kr: ofta

haft träningsvärk: av vadå?

önskat att du var det andra könet: nja, isåfall bara en vecka.

velat vara ett djur: Det e jag ju redan.

tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Oh ja, tex Sanni hade sett sött ut i en.

tycker harry potter är bra: Nej

hatat choklad: aldrig, det som är så gott!


VEM


är i rummet med dig?
My

fick du senast sms av? Eva

tänker du på nu? Ingen särskild utan mer vadjag ska skriva här.

pratade du senast i telefon med? Staffan

hus var du senast i: Mitt eget

önskar du var med dig nu? Ingen faktiskt

är din favoritsläkting? Mina syskon


VAR


är din telefon?
Bredvid mig.

är din mamma? Hemma o sjuk!

sover du?  I min säng.

handlar du mest? Maxi Ica

fick du tag i tröjan du har på dig: Ha ha, av min son "stulit den an honom"

åkte du senast bil? I torsdes

i lägenheten är du? Lägenheten är i stan, och där e jag inte just nu.


VAD


åt du senast?
en kanelsnäcka

drack du senast? Kaffe som vanligt

är det för färg på dina byxor? svarta

är närmaste saken som är blå? En penna

gillade du mest med skolan? Rasterna

har du på fötterna? strumpor

är din favorit färg? svart

vilken film såg du senast? E:T

hör du just nu? Mysans hund sjunger: Ett två tre fyra, fem sex sju åtta nio, jag kan räkna upp till Tio.


HAR DU NÅGONSIN


1. hånglat i mer än 3 minut? Japp

2. sovit i en annan säng? japp

3. hånglat på en bio? japp

4. hånglat i skogen? japp

5. tyckt att din kusin är het? Nej hah ah ahahhaha

6. sovit naken? japp

7. kört över hastighetsgränsen? nope

8. målat om ditt rum? japp

9. dansat framför en spegel? Japp alltid

10. fått hicka? japp

12. stulit pengar från en kompis? Nej

14. varit i slagsmål? Japp tyvärr

15. smugit ur ditt hus? Hemma hos mamma ja, men inte här.

16. haft känslor för någon som inte känt detsamma? japp

17. hånglat med en främling? Är inte alla främlingar i början

18. älskat eller saknat någon? Jo...


Kommentarer
Lena

hehehehehehhehehehehehe

Har du inget att göra eller?

Mitt emellan en god middag och en fransk deckare

tänkte jag bara kolla din blogg och önska en fortsatt go helg...skrattar så mycket så jag satte

vinet i halsen.

Take a rest ;-)

Kramar i massor, hörs på måndag.

2009-01-03 @ 20:43:55
URL:
Silla

Nej märks det...asgarvar...

KRAM på dig vi hörs på måndag... ahhahaha

2009-01-03 @ 21:39:04
URL:
Maja

det var banne mig kul att läsa!



kjam

2009-01-04 @ 00:46:06
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: