årets första dopp

Skrivet den 2009-07-02 kl 12:24:27 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag är ju inte den som hoppar i vattnet precis, Jo utomlands men inte annars.
Men idag är det så varm att jag inte klarar det längre.
Sitter här o jobbar och titta ut och såg hur varmt det var i trädgården så jag var ju bara tvungen att bada.

39 Grader, ja fy...

Så det blev bada, detta var det ända fotot Ken tog på mig där inte magen syndes. he he
Annars kan ni ju tänkapå hur det ser ut med en val i poolen. Som sitter på ringen o solar, men gumpen i vattnet...

Kommentarer
Miss S

ja fy så varmt det har blivit...jag tror nästan att det är skönare ute än inne...28 grader i min lägenhet...och ute 29 grader i skuggan...så dina 39 grader är säkert när solen stått på hehehhe...fast det känns som det...tror nog att det e första gången i alla fall första gången på många många år som jag kände att asfalten var så varm att man inte kunde stå på den barfota...som utomlands:) heheh

fin bild på dig...en utmärkt fotograf;) när kan man boka honom så han kan reducera fettet på bilden?

hmm...har ni klor i vattnet?..nyfiken

2009-07-02 @ 17:19:05
URL:
E-K

Ser ut och ser ut, ................bara du har det skönt i poolen. Du, det är ju det invändiga som räknas. Kramen

2009-07-02 @ 17:43:02
URL: http://www.steeperz.com
Miss S

jo..hmmm..har funderat lite...hur många liter rann ut när du hoppa i?

2009-07-02 @ 19:13:26
URL:
D

Jag har hört rykten om att misss var sugen på att bada i den, och stämmer det så kan jag säga att ska sylten och misss bada samtidigt så finns där inget vatten kvar efter det................

2009-07-02 @ 21:20:43
URL:
Miss S

ja jaja...det e ju klart...men det e ju inte lönt att du hoppar i ensam...för då får man ju fylla den en gång till..lite onödigt...så det e bättre om du sätter dig i den först...sen kan man fylla poolen...lär ju inte behövas så mycket...ett par liter bör ju räcka...tycker du ska köpa en större pool

2009-07-02 @ 21:35:00
URL:
Maja

hihi jak polka!

2009-07-02 @ 21:36:17
URL:
D

Såg nu att du har tagit Barbros favorit pose när du blev fotad.......................

2009-07-02 @ 22:08:38
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: