Frågor...

Skrivet den 2009-07-21 kl 22:54:50 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Här kommer listan elin ville jag skulle sätta ut på bloggen.

Lång e den....


De senaste 48 timmarna, har du...

Gråtit: Nej.

Köpt någonting: Ja, mat och simbåt till My.

Varit sjuk: Nej

Sjungit:  Oh ja..Azarbadjan låten   verkar som om det bara är jag som kan den.                                                                                 

 Sagt "Jag Älskar Dig": Ja  till Ken idag.                                      

Träffat någon ny: Nej.

Saknat någon: Ja. Ken

Kramat någon: Ja My och D

Tar du droger: Nej

Dricker du: Sällan                                                                                  


Vem umgås du med? Min familj, mina syskon, mina/våra vänner. Orkar inte nämna namnen.

 Vad är du mest rädd för: Att det ska hända min familj/ mina barn eller mina närmaste något.

Vilka kläder sover du i: Naken eller trosor.

Vart vill du gifta dig: Helst på Häckebergaslott

Vem hatar du verkligen: Elaka, lögnaktiga människor. Jag har en hatar lista. Där finns vissa personer uppskrivna.

Varit kär: Helt klart

Kör du bil: När jag får...

Har du ett jobb: Ja jag har eget.                                                                        

Gillar du att ha folk omkring dig: Både ja och nej ibland är det skönt att vara ensam.                                                                                         


 Är du ett hälsofreak: Hahhaha, NEJ

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Antagligen.

Är du ensam nu: Nej. D sover, Mysan sover, Krille o Cilla titar på film.

Låt som fastnar i ditt huvud ofta: When i need you

Vill du ha barn: Har barn 3 st + 2 Bonus

Förnekat förintelsen? Nej.

Följt Skilda världar? Ja, verkligen o tyckte den va bra med.. hahahha

Sagt nej till ett samlag? Ja. Klart.

Snott någons mobiltelefon? Nej aldrig                                                                                                                                                  

Gjort nåt riktigt dumt? Har hänt, yes                                              

 Gjort nåt du verkligen ångrar? Absolut eller jag hade nog ångrat att jag inte gjort det om jag inte gjort det..Ni fattar va...                                        

 Blivit full på ett släktkalas? Ja                                                        


Varit full i skolan? Nej

 Blivit portad från en krog? Ja

Varit full på julafton? Nej

Varit nykter på nyårsafton när du var över 25 år? Ja

Slagit sönder en tv? Nej. Men vill göra det när Levengood e på tv.

Önskat att du var det motsatta könet? Ja, för en vecka.


Fått barn? Ja.

Åkt ambulans? Ja

Gjort nåt riktigt olagligt? Ja

Fått din mamma att gråta? Hmmmmmmmmmmm Vad svarar man här då???

Skämts över dina föräldrar? Hände väl när man var i den känsliga åldern.

Skämts över din  kompis? Har väl hänt.

Ätit från en papperskorg? Nej hahhaha


Senaste person som...

Sov i din säng: Vår säng D o My

Såg dig gråta: D

Fick dig att gråta: Räkningar e ju inga personer precis.

Du delade en drink med: Sandra o Sanela o D                                                

Du gick på bio med: D

Du gick på stan med: Emilia

Skällde på dig: Alltså man skäller inte på mig.

Skickade ett e-mail till dig: Elin


Har du någonsin...

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja

Bråkat med ditt husdjur: Har inget husdjur.

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nej



Varit i...


Usa: Nej                                                                                            

 Norge: Ja

Finland: Nej

Kina: Nej.

Tyskland: Ja

Kanada: Nej

Österrike: Ja                                                                                      

Spanien: Ja

Afrika: Nej


Senaste...

Låt du hörde: Sanni låten som Sandra gjort.

Film du såg: Ussh det kommer jag ej ihåg.                                                              

Drink du köpte: Vodka russian                                                                       



Sak du stal: Jag stjäl inte.

Mat du åt:Smörgåstårta                                                            
Gången du åt en 7-Eleven korv: Äter aldrig på 7-Eleven           
Festivaler i sommar? Svedalamarknad räknas det?                                                           

Frisyr? Långt (borde klippa mig).

Vad vill du bli? Jag är nöjd med den jag är                                    

Planer för idag? Ska snart nanna

Favoritdjur? Hundar                                                

Favoritperson/er? Mina nära o kära.


Har du:

Digitalkamera? Ja

Mobil? ja

Könssjukdom? Nej

Husdjur? Nej.

Bra kompisar? Ja


Lilla jag 3år...I Karlskrona


Kommentarer
Elin

Så söt och tack.

2009-07-21 @ 23:24:16
URL:
Miss S

nä men så sööööttttt....

2009-07-22 @ 00:55:56
URL:
Miss S

nä men så sööööttttt....

2009-07-22 @ 01:12:10
URL:
D

Syllan har du nu varit helt ärlig?

2009-07-22 @ 16:32:29
URL:
S

Ja dennis, jag är helt ärlig och jag har ingen könssjukdom...för det var väl den du reagerade på...

PUCKO....

2009-07-22 @ 17:01:51
URL:
maggan

Du är så söt på fotot, men finns det någon som läser såna här listor???????

2009-07-26 @ 19:53:11
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: