Knäckt!!!

Skrivet den 2009-07-30 kl 21:31:47 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag har varit så glad att jag skulle köpa en flamencoklänning till Mysan. Som hon kunde ha när han blir 4-5år.

Sen glömde jag ju helt bort att det tog slut vid 19 idag...
Så jag fick ju inte den så klart... FASIKEN VAD JAG ÄR ARG på mig själv just nu..

Så nu efterlyser jag en FLAMENCOKLÄNNING i Svart o RÖD....

kommer ni över en så KÖP den till mig...

Här kommer den som blev såld för 105kr... FASIKENNNNNNNnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

( ja annrs blir det en resa till spanien, för hon ska ha en...)


Kommentarer
Anja

De är så fina. Dottern fick ju en (strl 5 år) nu när vi var på Mallis. Men den är svart och cerise. Dottern ville absolut inte ha en röd utan propsade på att den skulle vara rosa och jag som ÄLSKAR rosa höll såklart med ;-)



Bild på henne i denna klänning finns i bloggen :-) (nåt av mallorcainläggen).



Ska hålla ögonen öppna efter en röd flamencoklänning. Barnens kusin har en men den är för strl 3 år typ.



kram kram

2009-07-31 @ 19:20:29
URL:
Silla

Anja alla sådana du kommer över, hör att n¨gon ska sälja.. Kvittar vilken färg "helst röd o svart" hör av dig till mig...ler..

Välkommen hem fresten...

2009-07-31 @ 22:48:11
URL:
Alexandra

Jag med missade den på Trdera och hade lovat en till min dotterdotter 6,5 år Nu hittar jag ingen Tips?

2012-01-26 @ 23:47:20
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: