Lördag

Skrivet den 2009-07-04 kl 22:33:00 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Störigt var ordet.. idag skulle vi göra i ordning i trädgården.

Plocka ogräs, klippa gräsmattan mm mm.

Medans jag höll på med "taggiga ogräs" och plockat undan allt, höll D på att försöka starta gräsklipparen, tyvärr misslyckades han så vi la ner det projektet och njöt av solen istället. ( ja jag har bränt mig idag, knäna är värst)

Sen stack vi iväg till Pydde håla.


Ja det var vår Lördag, i morgon kommer flickorna då e alla barnen samlade.


JA Maggan jag har inte plockat ögonbrynen, jag e slarvig denna gång också.

Foppa tofflor, ALDRIG i livet ni får på mig ett par sådana.

Sa jag för några år sedan, det har slutat med att vi alla bor i dom.

Skönare skor har jag aldrig haft, förutom Kinaskor när jag var 15år.


Kommentarer
Miss S

hehhe..ja det kommer jag ihåg att du sa när jag köpte mina heehhe...ja ibland får man äta upp sina ord..jag tycker tom att de e skönare och mjukare att gå med dem inomhus än barfota...ja jag kommer ihåg kina skorna...själv så var jag inte så förtjust i dem...alla hade dem nästan hehhe



så mysiga ni ser ut du och mysan:)

2009-07-05 @ 02:31:30
URL:
Maja

Jättefin bild på dig och Myszka

2009-07-05 @ 16:21:38
URL:
Jenny

Så fina foto! du förresten... han har inte dykt upp än....

2009-07-07 @ 17:31:20
URL: http://nennaj.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: