Min dag idag!

Skrivet den 2009-07-08 kl 23:48:20 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag har det varit en lugn o skön dag.
Jossan har varit hos oss, det var trevligt. hon stannade 12timmar. Alltså hon tröttnade aldrig på vår humor..
Vi har skrattar, ätit gott och jag mår bra av att ta hand om den gravida...Hon gick härifrån mätt o belåten..

The D mår bättre, dom vet inte vad det är för fel på honom inga provsvar han kommit. Men iallfall så har han varit hemma igår, idag o imorgon.. Så han fått hämta sig lite i allfall..

Imorgon e det dokton för min del, får man se vad som är fel på mig ( Ja D jag vet, huvudet)

Vänninans fest (maskerad) har flyttats en vecka tidigare, så nu fick jag lite panik vad jag ska vara för det jag beställt kommer inte kunna komma fram innnan..

Nu får jag tänka om...

Ingen som har något i sin garderob??


Jossan äter efterätt...

Kommentarer
Miss S

ett gott skratt förlänger livet...skönt att höra att D e bättre och bra att han har fått vila ...det behövde han nog... D ta det så lugnt du kan tills de vet vad som fattas dig...

Sylwia hoppas att allt går bra hos dr

när ska maskeraden vara?..hur bråttom e dt? jag har en idé men vet inte om du kommer att gilla den heheheh...ska inte vara svårt att hitta kläder till det heheheh...kram på er sjuklingar;)

2009-07-09 @ 00:29:39
URL:
Barbro

Gravida???????????? Är det sant? =))

GRATTIS JOSSAN!!!!



Lycka till imorgon Silla, håller tummarna.

2009-07-09 @ 01:41:10
URL:
D

nejnej Barbro inte Jossan det är sylwia

2009-07-09 @ 08:03:47
URL:
Josefine

Tack tack Barbro.. :)



Tack Sylwia och Dennis för en trevlig dag.. Både igår och stunden idag :)

2009-07-09 @ 22:10:18
URL:
Miss S

hmm...varför får jag aldrig sån god efterrätt?...:(

e det bara för hon e gravid? eller ni tycker att jag e så fet att jag inte behöver en???...ni kan väl låtsas att jag e gravid...har ju mage:)...vill oxå ha...hoppas man vinner Ken tävling så man kan få lite glass:)

2009-07-09 @ 23:40:34
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: