Entre`

Skrivet den 2009-06-17 kl 19:58:14 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag var vi på Entre´ i Malmö. Riktigt nice tyckte jag det nya stället  är.
Alltid roligt att vara på nya ställen tycker jag..
Ken lekte på Vizz, ett bra ställe om man behöver jobba en regning dag
för där fanns internet till dom vuxna.
Eller en mysig hörna för tv tittande ( bra till mig som inte har alla kanaler)


I morgon åker Ken till sin pappa, så ska dom till Stockholm. Så nu har vi bara Mysan hemma.
För bonusbarnen är i Norrköping.
Jo i och för sig så finns ju Krille här och han är ju som ett stort barn i mellanåt.

Ja jag sitter med min ångest inför möhippan och vet verkligen inte vad jag ska göra.
Jag får bara ångest när jag tänker på det.
Jag vill inte vara med längre, tycker det e hemskt att jag ska må skit som inte gjort fel alls.
Så fort jag sätter mig vid datorn och ska boka så blir jag bara förbannad och går ifrån.
Innan tyckte jag synd om bruden, men har faktiskt slutat göra det. För man väljer ju faktiskt själv hur man vill leva och med vem man vill leva.
Men jag blir så förbannad på mig själv att det tar på mig.
Att jag blir på dåligt humör för någon annan.
Usshh ja jag får ta tag i detta, antingen lägga allt på sidan och bara boka något som dom snåla jävlarna inte vill lägga pengar på. Eller bara ringa o säga att nu skiter jag i detta för jag mår skit av detta.

BESTÄM DIG SILLA FÖR FAN, ......



Kommentarer
Barbro

Skit i det, vem bryr sig om vad folk tycker!!

2009-06-18 @ 02:42:41
URL:
Lena

MAGKÄNSLAN SILLA!!!!Gå efter den och du kommer göra rätt val - för dig!

Ta tjuren vid hornen, det hade du sagt till mig :)eller hur

massa kramar

2009-06-18 @ 10:08:27
URL:
E-K

Verkar som om det blivit ännu mera problem!!!!!!!!m Hmmm.



Rensa huvudet i en meditation, förmodligen får du svaret där.



Klara färdiga................



Kramen till dig

2009-06-18 @ 15:07:08
URL: http://www.steeperz.com
E-K

Jaså, fler problem, hmmmm!!!!!!!!!!!!



Rensa huvudet i en meditation, svaret kommer säkert under tiden.



På brännet bara...............



Kramen till dig

2009-06-18 @ 15:10:36
URL: http://www.steeperz.com
E-K

Nu kan du väl skratta åt mig också, somfick klydd med datorn också fick du kommentaren två ggr.



:))

2009-06-18 @ 15:11:31
URL: http://www.steeperz.com
Anonym

Gör som du själv vill. Hur man än gör så blir någon sur, så då kan man lika bra göra som man själv vill

2009-06-19 @ 12:30:25
URL:
maggan

Hur man än gör så blir någon sur, så det är bättre att göra som man själv vill, så är iallafall nån glad :)

2009-06-19 @ 12:32:03
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: