Jörgen

Skrivet den 2009-06-30 kl 21:31:26 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag kom Ken hem, underbart. har saknat honom så..
Mysan var mycket bättre idag så i morgon e det dagis för henne och jag o Ken får en dag för oss själva.
Passa på för det är bara ons, tos, fre kvar sen är det semester för Mysan i 3 veckor. Sen börjar Ken med på fritids.

Idag fick jag ( har jag ) värsta migränen på länge. Det var faktiskt ett tag sedan jag hade det så starkt.
Men sen kom åskan och jag brukar få det till åska. Tråkigt nog.

Maggan o Linn kom på besök med Jörgen idag...
Här kommer en bild på det.


Maggan ken o Jörgen.

Ken ville ut o köra lite, han tyckte det var så roligt.
Ja det tyckte Maggan med.


Kommentarer
E-K

Det syns att hon tyckte det var roligt :)



Avundsjuk?????

2009-06-30 @ 22:19:35
URL: http://www.steeperz.com
E-K

SKRATT: Mitt i prick + minigolf och bad.

Godnatt

2009-06-30 @ 22:24:34
URL: http://www.steeperz.com
Miss S

sån vill jag oxå ha...gillar inte att åka buss precis och cykla...hmm..ja det tar ca 1 timme...

2009-06-30 @ 23:30:48
URL:
D

Jag vet inte vad som har hänt på den bilden. De flesta blir lite bättre än verkligheten när man blir fotad snett uppifrån, men det tricket fungerade INTE på denna bilden.... Riktigt lågt av sylten att sätta in den bilden.... Jag vill bara säga att Maggan har inte downs-syndrom eller något sådant det är bara en totalt missvisande bild av hur maggan egentligen ser ut....

2009-07-01 @ 12:26:56
URL:
maggan

Visst är min moppe fin, den heter JÖRGEN.

2009-07-04 @ 10:44:36
URL:
maggan

Visst är min moppe fin, den heter JÖRGEN.

2009-07-04 @ 10:45:06
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: