Mormor

Skrivet den 2009-06-08 kl 19:39:28 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Det finns dagar man saknar en person mycket mer än andra dagar.

Idag är en sådan dag som jag saknar min mormor jätte mycket.

Det var en underbar kvinna.

Jag saknar att sitta i hennes kök och bara prata, prata om allt mellan himmel o jord.

Hon höll alltid samman familjen, hennes dörr var alltid öppen för en.

Hur arg hon än var på en så var man välkommen till henne.

Ja jag önska så att hon hade lärt känna mina 2 senaste barn. Ohh va hon hade älskat dom

Bara att vara i stan och gå hem till henne hade varit guld värt idag..

Ja, nu fick jag beklaga mig lite på min saknad..


Så avslutar vi med ett foto på mig när jag var liten.
My har likadan frissa som jag hade, stackars liten he he he


Kommentarer
Maja

Din mormor ser när du klappar Mys huvud när du nattar henne, hon ser när du frågar Ken om han ska ge dig en puss eller ta en puss av dig, hon ser när du ger Lille en extra peng.





http://www.youtube.com/watch?v=7XCWPZOwdME



2009-06-08 @ 21:03:16
URL:
E-K

Några extra kramar och tankar till dig.

2009-06-09 @ 15:47:20
URL: http://www.steeperz.com
Lena

Kommentarer överflödiga...håller med både Maja och E-K ;-)

Superkram till dig Silla

2009-06-09 @ 20:17:48
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: