Rabarber

Skrivet den 2009-06-14 kl 22:37:34 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag var vi en stund på tivolit igen, Cilla vad med idag.. Mycket trevlig tjej...

Sen höll vi på i trädgården lite...

Här kommer lite bilder, som jag  egentligen tagit för egen bruk men jag måste bara få visa dom.




Kolla in dessa rabarber, riktigt stora...




Jag älskar denna "buske" "träd" ja jag vet inte vad den heter, Kanskenågon här vet och kan tala om det för mig
så jag kan läsa lite om den..


Ja jag har inte mycket mer att skriva om idag faktiskt..
See you // SILLA


Kommentarer
Miss S

hheehheh...nä men e dt inte tummelisa på bilden...så söt:)

2009-06-15 @ 02:20:02
URL:
Silla

Miss S!! Äntligen tillbaka..



Ja det tänkte jag inte ens på..men det kunde jag ha skrivit..för så ser ju tummelisa ut..ler..

2009-06-15 @ 08:53:14
URL:
Miss S

Nä men vilket välkommande:)...har haft en lite att göra...måste nog komma och se det live...påminner mig om en gammal serie som gick på tv...där människorna var små..hmm kan inte komma på vad den heter...men det kommer

2009-06-15 @ 17:45:27
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: