Svensexa

Skrivet den 2009-06-09 kl 22:54:28 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Måste bara dela med mig av detta inlägg..

"Den bästa kidnappning jag hört talas om var till svensexan för en vän. Han fick inbjudan att hålla föredrag på en stor konferens. Konferensen fanns på riktigt, men hans föredrag var fejk. De hade fixat en kontaktperson som han kunde ringa till med frågor. Det fanns ett program som han fick skickat till sig där han fanns med. Det fanns en sal och inlånade kompisars kompisar som han aldrig träffat som publik.

Publiken var lite besvärlig, hade mobiltelefoner som ringde, ställde lite konstiga (fast inte för konstiga) frågor osv.
Plötsligt kom kompisarna in och skrek: "Svensexa!"
Den blivande brudgummen försökte köra ut dem: "Inte nu, fattar ni väl! Jag håller föredrag!"
Det tog en hel del förklarande innan han äntligen fattade att allt var påhitt.."

Vet ni några roliga kidnappningar???

Kommentarer
Hallandsgården

Haha, vad roligt!

2009-06-09 @ 23:03:17
URL: http://hallandsgarden.blogg.se/
TESS

Jag skulle gå och träna en kväll med en kompis, men så mötte jag två andra kompisar utanför. De frågade vad jag skulle göra, "träna" svarade jag och då sade de "hm, ändrade planer". Så då fick jag ögonbindel och hörlurar med musik så ledde de mig genom stan (kände allas blickar på mig, haha) och åkte buss hem till en kompis. Där hade de fixat middag, presenter och en riktigt myskväll. Tyckte att det var så otroligt gulligt av dem! :)

2009-06-09 @ 23:03:28
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Annie

Ett X till mej ordnade en svensexa för en polare .. De satte honom i en postbur ... sen festade alla polarna utav bara attan, medans han som skulle gifta sig fick vara nykter .. släpade runt med honom i buren över hela stan fulla som ägg .. med förklaringen, att "så här kommer ditt liv bli när du gifter dig" "Vi e ute o festar, du sitter "inlåst hemma" .. hahahahaha! Skitkul! Dryg humor man har då! ASGARVAR Ps. killen som skulle gifta sig tyckte kanske inte att det var så kul .. men men ..

2009-06-11 @ 08:21:32
URL:
Annie

hahahahahhaha...det var roligt...



2009-06-11 @ 17:48:18
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: