Bloggen får ej dö ut!

Skrivet den 2009-03-22 kl 13:31:46 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Just nu står det still i bloggandet, men det är för att vi gör vid trädgården, den ska ju bli fin nu till våren..

Jag vad tycks med att bli väckt ev sin sambo kl 8 med orden ÄR DU VAKEN och så skakar han om en... Ja, hade jag inte somnat igår kl 21.30 hade det gått hus i helvetet här hemma.

Just nu gör dom vid taket hos oss, vi hade ju en vattenläcka där.

Så snart kan man använda ovanvåningen (vardagsrummet) igen..


Kan ni inte dela med er av vilka sidor ni mest besöker på Internet..

För jag har fastnat i tankarna vart man kan surfa så gärna lite idéer som ni kan dela med er av.


Ja jag hoppas jag får svar snart på dagis, så jag kan börja jobba ordenligt.Nu går allt på halvfart känns det som.

Jag har lite nya idéer på vad jag ska göra mer så jag vill gärna sätta igång snart.


Som ni märks har bröllopsplanerna hamnat lite på sidan, men det handlar om att vi skjutit på planerna en tid, men jag återkommer när vi tagit upp dom igen.


Ja nu skrev jag lite av varje här i allfall så inte bloggen dör ut..


Kommentarer
Eva-Kerstin

Silla, du har ju verkligen fullt upp med allt.

Kanske kan du få tips och länkar på denna sida.



http://hemmariket.blogg.se/category/budget-inredning.html

2009-03-22 @ 17:52:36
URL: http://www.steeperz.com.com
Silla

Tack E-K..

Gärna fler sidor till er andra...K>RAM

2009-03-22 @ 18:30:23
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: