Hur ser jag ut!

Skrivet den 2009-03-16 kl 12:55:11 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Hur fasiken kan man se ut som jag gör just nu.


Skulle in i duschen och hamnade naken framför spegeln ingen vacker syn ska jag berätta. Ser så hemsk ut att jag nästan tom började gråta.

Kalladepå D och bara ställde mig riktigt osexigt och sa, TITTA SÅ HÄR FÅR MAN JU BARA INTE SE UT!!!

Man kan ju inte ha sex med denna kropp .. Ja va fan får jag för svar: Jo, det blir mjukt då..

Jädrans APA säger jag, vadå mjukt, kunde jag inte få höra, Silla du är så söt som du är. Nej klart jag inte kan..

Inga kläder har jag i heller som passar mig längre känns det som, vit jävla hy. Ja jag brukar sola solarium men har inte gjort det på ett år i heller så nu är jag bara FUL; FETT OCH ÄCKLIG känns det som.


Nej nya tag ska jag börja ta, ska inte sitta o jobba hela dagarna, utan mer ut o röra på sig, sola och ta hand om mig så får jobbet komma sist faktiskt.

Måste börja älska mig själv mer vem ska annars göra det...????


Ohh va skönt att få beklaga sig lite...


See you


Kommentarer
Lena

Kom igen Silla!!! Du en toppenpingla vet du väl ;-)

KRAM

2009-03-16 @ 13:26:52
URL:
Eva-Kerstin

Har du PMS just nu? hihi

Tydligt att mannen älskar dig så öva att älska dig själv också. Använd dig utav dina egna recept vet jag, affirmera. Det går snabbt att skriva en lapp varje morgon, stoppa lappen i behån (vänster) så blir du påmind hela dagen KRAM

2009-03-16 @ 17:30:50
URL: http://www.steeperz.com
MAGGAN

Ut och gå samt sola lite solarium så är du snart fit for fight igen.

2009-03-18 @ 12:21:01
URL:
Anja

Silla, vet att det inte är någon tröst, men jag förstår precis hur du känner det. Nu tror jag inte att du är i min storleksklass, för sedan bröllopet, då jag vägde 78 kg har jag gått upp exakt 20 kg och närmar mig (helt galet, jag som är van att väga 60 kg och fortf tror att jag väger 60 kg) 100 kilosstrecket. Jag är så jä..la rädd att gå över det strecket för då är jag körd.

Mår apa över mig själv nu och vet inte hur jag ska ta mig ur detta. VET såklart HUR man gör för att gå ner i vikt men jag klarar det inte. Avskyr och föraktar mig själv för att det är så, men jag fattar inte hur jag förr kunde vara så disciplinerad och ha sådan karaktär. Ju fetare jag blir, desto mer uppgiven känner jag mig.



Du är ju skitduktig och är ute och går. Fokusera på en viss vacker brudklänning :-)



Stor kram



Anja

2009-03-20 @ 01:06:13
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: